Bytte autostol til sommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Sara.

Hej herinde...
Min mand, jeg og vores to børn har netop bestilt ferie til sommer.
Vi skal på bustur til Kroatien hvor vi skal bo på en campingplads.
Vores den yngste vil være 2 år og 3-4 mdr når vi skal afsted, så han skal derfor sidde i autostol i bussen.
Jeg vil høre om der er nogen der har en römer eller ligende autostol i str. 9-18 kg som vi må låne. Synes nemlig han vil sidde bedst i dem når vi skal køre en hel dag.
Vi har en recaro austol (som på billedet nedenunder) som han sidder i i mine forældres bil på små ture (vi har ikke bil). Tænkte at I ku låne den imens vi låner jeres autostol? Så kan i evt også se om den vil være noget for jer, når jeres barn skal skifte autosto. Den er str.9-36 kg.
Mon der er nogen der er med på idéen?
Vi bor lidt syd for Århus, så vil nok være mest smart hvis i kommer heromkring fra ca. sådan vi kan mødes og bytte til sommer.
Vi skal afsted på ferie sidst i juli / start august.
Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Dorthe77

Sara. skriver:

Hej herinde...
Vores den yngste vil være 2 år og 3-4 mdr når vi skal afsted, så han skal derfor sidde i autostol i bussen.
Jeg vil høre om der er nogen der har en römer eller ligende autostol i str. 9-18 kg som vi må låne. Synes nemlig han vil sidde bedst i dem når vi skal køre en hel dag.
Vi har en recaro austol (som på billedet nedenunder) som han sidder i i mine forældres bil på små ture (vi har ikke bil). Tænkte at I ku låne den imens vi låner jeres autostol? Så kan i evt også se om den vil være noget for jer, når jeres barn skal skifte autosto. Den er str.9-36 kg.
Vi bor lidt syd for Århus, så vil nok være mest smart hvis i kommer heromkring fra ca. sådan vi kan mødes og bytte til sommer.
Mvh Sara

Bare en tanke., det er også muligt at leje en autostol fx ved babysam :-)

Anmeld

2. januar 2012

Sara.

Sara. skriver:

Hej herinde...
Mvh Sara

Hov glemte billedet af vores autostol.. her er den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2012

Sara.

Dorthe77 skriver:

Bare en tanke., det er også muligt at leje en autostol fx ved babysam :-)

Det var en rigtig god tanke!!! Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det vil jeg lige undersøge. Mange mange tak

Anmeld

2. januar 2012

Dorthe77

Sara. skriver:

Det var en rigtig god tanke!!! Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det vil jeg lige undersøge. Mange mange tak

Det var skam så lidt :-)
Så er i ikke afhængige af, at nogen vil bytte med jer :-)

Anmeld

2. januar 2012

skatja

En udmærket autostol kan du også købe i Harald Nyborg til omkring 300 kr .. Så det er en billig nødløsning , og i kan jo altid gemme den eller sælge den bagefter.. Jeg ville nu gerne bytte med jer men bor i Værløse 20 km fra Kbh så der er lidt for langt .. Desværre .. God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.