Ja.. Gør det lige kort... Jeg får hjælp derhjemme fra kommunen fordi jeg er mor... og har førhen skrevet herinde lidt om min situation om at få hund hvor min pædago ik synes om det endnu, og nogle af jer skrev jeg sku vente...... Men jeg fik min Hund fordi det synes jeg ik de skulle bestemme for mit barn trives og vi er to om det hele herhjemme... Min pædago kom idag, og sagde INTET til vi havde fået hund. Men var positiv og sad med den å skødet og sagde vores prinsesse havde udviklet sig meget siden hun sidst havde været her.... og vi sagde at det gik godt med hund og få det hele kørt godt rundt.... Men hun forlader os snart pga hun skal arbejde mere på sit andet arbejde og derfor har vi kun en pædago tilbage.... Men ingen ved om hun skal fortsætte alene eller om vores sagsbehandler beslutter lade os være.... fordi vores datter er ved at være så gammel at de ik mener de skal komme her så meget mere..... Men de sagde intet til hunden, og kan se vores pige trives, så hvordan mon de så det hvis vi fik et barn til ?????
... vi har penge, tiden og lysten til det sidste barn nu........ er dett ik sådan at man skal ha lov at bevise man kan klare 2 børn før de kan sige noget ???
Anmeld