Bleer om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Nolle

Hej

Min søn på 7 mdr. vånger kl tildliget om morgen fordi han har tisset igemmen hans blee, og hvis vi skifter han om natten får vi ham ikke til at sove igen, vi bruger dem fra aldi.

Så er der nogen der ved om der nogen der bedre til om natten få der igen problem om dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Chalala85

schonert skriver:

Hej

Min søn på 7 mdr. vånger kl tildliget om morgen fordi han har tisset igemmen hans blee, og hvis vi skifter han om natten får vi ham ikke til at sove igen, vi bruger dem fra aldi.

Så er der nogen der ved om der nogen der bedre til om natten få der igen problem om dagen?

Jeg havde gode oplevelser med dem fra Rema100, han tissede aldrig igennem eller andet

Anmeld

2. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte en større størrelse om natten i forhold til om dagen, da vi havde det samme problem og så var problemet løst

Anmeld

2. januar 2012

Koen.

Her tissede Lærke os igennem alt om natten, men så prøvede vi rema 1000 bleer til en flad 50 kr og så var det problem klaret

Anmeld

2. januar 2012

K&S

MoarHvidovre skriver:

Vi brugte en større størrelse om natten i forhold til om dagen, da vi havde det samme problem og så var problemet løst

Anmeld

2. januar 2012

Nolle

Mnage tak - det må prøves 

Anmeld

2. januar 2012

trisse

Hej
Jeg brugte også en størrelse større om natten til min datter.. Og jeg brugte dem der hedder pampers baby dry.. De er ekstra sugende og tørrere overflade.
Kh kathrine

Anmeld

2. januar 2012

Lærke20.08.2011

har aldrig haft problemer med libero :-)

Anmeld

2. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

Bambusbleer med uldblebuks. Svigter aldrig. Min søn er 2,5 år og har aldrig tisset igennem om natten.

Anmeld

3. januar 2012

Tona

schonert skriver:

Hej

Dem fra Aldi har jeg hørt flere sige er noget biks.

Hvis du gerne vil have noget tilsvarende billigt, men rigtig godt, så prøv dem fra Rema1000 eller dem fra Løvbjerg (de hedder Bamboo). Dem er vi rigtig glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.