Har brug for råd ang. uddannelse og arbejde osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

maria87

& det er nok lidt svært, sagen er den at jeg har taget HG på 2 år, her i midten af januar tager jeg et ekstra ½ år, og får kontorlinien med, så har jeg både bestået DETAIL med SPECIALE Og KontorKompetancen. og det er jo godt nok! MEN

jeg har ikke lyst til at komme i lærer, fordi man skal på et skoleophold i JYLLAND 2 * 14 dage, og det VIL JEG IKKE, jeg kan ikke undværer min søn og det kan heller ikke lade sig gøre fordi min kæreste møder kl 06 hver morgen, og min 5 årige søn kan jo ik selv tage i børnehave, så det vil aldrig kunne lade sig gøre ? ! Men hva så???

hvad skal jeg så, det ved jeg gode i ikke kan svare mig på, men håber i har nogle råd eller andre som står i samme situation..

jeg vil allerhelst gerne have et arbejde, men de hænger jo ikke på trærene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

serinasmor

maria87 skriver:

& det er nok lidt svært, sagen er den at jeg har taget HG på 2 år, her i midten af januar tager jeg et ekstra ½ år, og får kontorlinien med, så har jeg både bestået DETAIL med SPECIALE Og KontorKompetancen. og det er jo godt nok! MEN

jeg har ikke lyst til at komme i lærer, fordi man skal på et skoleophold i JYLLAND 2 * 14 dage, og det VIL JEG IKKE, jeg kan ikke undværer min søn og det kan heller ikke lade sig gøre fordi min kæreste møder kl 06 hver morgen, og min 5 årige søn kan jo ik selv tage i børnehave, så det vil aldrig kunne lade sig gøre ? ! Men hva så???

hvad skal jeg så, det ved jeg gode i ikke kan svare mig på, men håber i har nogle råd eller andre som står i samme situation..

jeg vil allerhelst gerne have et arbejde, men de hænger jo ikke på trærene. 

hmmm ... undrer mig over hvorfor du skal til jylland ?? .. er der ikke noget tættere på?

aner jo ikke hvor du bor

Anmeld

2. januar 2012

maria87

serinasmor skriver:

hmmm ... undrer mig over hvorfor du skal til jylland ?? .. er der ikke noget tættere på?

aner jo ikke hvor du bor

jeg bor på vestsjælland, og det er KUN Jylland vi bliver sendt til.. jeg var ellers startet i lærer i Bog og ide, fordi jeg fik afvide jeg kun skulle på min egen skole, men sådan gik det ikke, så måtte springe fra efter 3 månder

Anmeld

2. januar 2012

Noneother

Hvis du vælger kontor eller event linie (ved ikke med handel), så er der da en del linier hvor du ikke skal til jylland.

Jeg er selv færdig om et halvt år, og jeg regner bestemt ikke med at skulle længere end til københavn, når jeg skal på hovedforløb.

Anmeld

2. januar 2012

maria87

Noneother skriver:

Hvis du vælger kontor eller event linie (ved ikke med handel), så er der da en del linier hvor du ikke skal til jylland.

Jeg er selv færdig om et halvt år, og jeg regner bestemt ikke med at skulle længere end til københavn, når jeg skal på hovedforløb.

okay men nu var det os handel jeg fik læreplads som, ved ikke om det er anderleds med kontor, men det er det jo nok som du beskriver...

men vil faktisk gerne være sagsbehandler, men der skal jeg enten uddanne mig i odense eller Købehavn, og det kunne jeg måske også, det tager så 3½ år.

ihvertfald noget jeg vil overveje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.