Rømer plus autostol jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

th

Så var jeg en tur i bilka, sammen med, ja hele fyns befolkning... der blev løbet så snart dørene åbnede og yes jeg fik en rømer plus autostol til 699 kr... ville bare lige dele det med jer, for er super glad for det.... og kunne slet ikke trække vejret bagefter... hmmm dårlig form ja!

og ja der var mange andre der ikke fik en.. øv for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

6800

th skriver:

Så var jeg en tur i bilka, sammen med, ja hele fyns befolkning... der blev løbet så snart dørene åbnede og yes jeg fik en rømer plus autostol til 699 kr... ville bare lige dele det med jer, for er super glad for det.... og kunne slet ikke trække vejret bagefter... hmmm dårlig form ja!

og ja der var mange andre der ikke fik en.. øv for dem

Jeg fik fat i en Kiddy, men kom så til at se, at den spænde der spænder barnet fast manglede...det viste sig så, at der var 3 stole der manglede det på...da vi spurgte personalet lignede de et kæmpe spørgsmålstegn, for han havde tjekket at de alle var der., så der er nogle der har taget/stjålet en ekstra spænde til deres stole...så måtte gå tomhændet hjem

Anmeld

2. januar 2012

Alexander&Lærke

Super, så godt tilbudet og det er s... billigt for sådan en stol, vi købte selv en i nr større for nogle md siden til 900 kr og det er bare en super stol.

Anmeld

2. januar 2012

th

6800 skriver:

Jeg fik fat i en Kiddy, men kom så til at se, at den spænde der spænder barnet fast manglede...det viste sig så, at der var 3 stole der manglede det på...da vi spurgte personalet lignede de et kæmpe spørgsmålstegn, for han havde tjekket at de alle var der., så der er nogle der har taget/stjålet en ekstra spænde til deres stole...så måtte gå tomhændet hjem

ej hvor træls.. det har vi da slet ikke tjekket, vi købte en kiddy i bilka før nytår, men vi skulle bruge en til hver bil.. hmmm må heller lige få kigget på den så.

men det var helt vildt hvordan folk kunne slås om dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.