Sex hverdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

josephine93

Min kæreste og jeg vil gerne have et barn, men jeg er i tvivl om vi skal have sex hverdag før det lykkes???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Masig

Vi havde sex to dage før ÆL og på dagen før æl, og det blev jeg gravid af.... indtil da havde vi prøvet 11 mdr med sex op til 5 dage i træk uden held.. Så nej man behøver ikke have sex hver dag, men skal selvfølgelig prøve at ramme omkring ÆL tidspunktet...

Men hvis du ved hvornår du har ÆL kan I have sex dagen før. på dagen og dagen efter, så er I godt dækket ind...

Anmeld

2. januar 2012

Emily2012<3

josephine93 skriver:

Min kæreste og jeg vil gerne have et barn, men jeg er i tvivl om vi skal have sex hverdag før det lykkes???

Øhm. Jeg tror du skal være klar lige der ved ÆL..

Min kæreste og jeg havde en lidt sløv månede da jeg blev gravid.

Vi havde været sammen .. bum bum .. 3 gange på en månede, ca..

Men vi ramte åbenbart rigtig uden at vide det..

Anmeld

2. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej hvis bare i har sex hver 2.eller 3.dag,skulle i ramme ÆL på et tidspunkt.

Anmeld

2. januar 2012

madsenmor

ja pigerne har skam ret og dog faldt lige over denne artikel og den siger at noget tyder på at god sex og sæd er vejen frem til baby...

http://www.mingraviditet.dk/artikler/artikler_2.ht m

Anmeld

2. januar 2012

NJN

Jeg blev også gravid den måned, hvor jeg slet ikke anede noget om hvor min ægløsning lå.. Vi gjorde det kun 4 gange ca, på den måned og ramte plet.. Så nej, det behøver man ikke! 

Anmeld

2. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvorfor ikke bare have sex når lysten er der og ikke for meget fokus på, at man lige får gjort "det" hver dag.

Jeg blev gravid den måned, hvor vi mindst forventede det.

Anmeld

11. januar 2012

FrkZier

josephine93 skriver:

du SKAL ikke have sex hverdag nej.. i skal ramme omkring din ægløsning før du bliver gravid..

- min kæreste og jeg har sex hverdag uanset hvad, så vi tænker ikke så meget over ægløsning osv, fordi vi ved at vi rammer uanset hvad når vi har så meget sex som vi har, vi venter bare på den er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.