Tegning af mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

LC

Hvor er det en fin tegning...

Og din datter må da synes du er vildt tynd/slank, når hun ikke har tegnet en kæmpe mave... Det er da en rar tanke... Håber også min datter bare tegner et ansigt med ben, som er hendes mor når hun begynder at tegne rigtigt og ikke bare laver krussedulletegninger:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Kay

rigtig fin tegning

nu ved jeg ik hvor gammel hun er... men kan sige at rent tegne udviklingsmæssigt er det meget normalt at de første mennesker man tegner er hoveder med ben... for det er ansigtet de har set mest i deres leve tid... og de er med på at ansigtet ikke svæver

der vil stille og roligt komme flere "detaljer" som mave og arme på

rigtig fin tegning

undskyld hvis det blev lidt teknisk... men i min studie tid (er pædagog) beskæftigede jeg mig en del med det der hed værkstedsfag og arbejdede lidt med børnetegninger

Anmeld

2. januar 2012

Guldet

Baagøe skriver:

Forøvrigt et skønt profilbillede, du har dig. Hvem er fotografen?

Billedet er taget af www.Broe-Foto.dk

Anmeld

2. januar 2012

Guldet

132319 skriver:

Hvor flot

Min søn på 4, tegner stadig bare kruseduller

;-) tror bare min datter elsker at tegne og når hun tegner en, kigger nøje på en ;-)

Anmeld

2. januar 2012

Guldet

LC skriver:

Hvor er det en fin tegning...

Og din datter må da synes du er vildt tynd/slank, når hun ikke har tegnet en kæmpe mave... Det er da en rar tanke... Håber også min datter bare tegner et ansigt med ben, som er hendes mor når hun begynder at tegne rigtigt og ikke bare laver krussedulletegninger:-)

Haha ;-) jep heldigvis har hun undladt maven ;-)) smiler

Anmeld

2. januar 2012

Guldet

Kay skriver:

rigtig fin tegning

nu ved jeg ik hvor gammel hun er... men kan sige at rent tegne udviklingsmæssigt er det meget normalt at de første mennesker man tegner er hoveder med ben... for det er ansigtet de har set mest i deres leve tid... og de er med på at ansigtet ikke svæver

der vil stille og roligt komme flere "detaljer" som mave og arme på

rigtig fin tegning

undskyld hvis det blev lidt teknisk... men i min studie tid (er pædagog) beskæftigede jeg mig en del med det der hed værkstedsfag og arbejdede lidt med børnetegninger

;-) tak for info ;-) hun er lige blevet 3 her d. 28 dec

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Mor- til pige skriver:

Billedet er taget af www.Broe-Foto.dk

Det er vildt godt

Anmeld

3. januar 2012

Guldet

Baagøe skriver:

Det er vildt godt

Takker - synes os det er blevet ret godt- vi har fået taget en masse familie billeder og af prinsessen alene. Han har en profil herinde under navnet broe- foto.

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Nej hvor er hun dygtig og hvor er tegningen super super flot

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Takker - synes os det er blevet ret godt- vi har fået taget en masse familie billeder og af prinsessen alene. Han har en profil herinde under navnet broe- foto.

Fantastisk Hvor "bor" han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.