Hvad skal jeg få tiden til at gå med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

ønskebørn74

Jeg skal nu være alene hjemme i 2 uger.. Normalt ikke noget problem, men jeg er så nervøs for min operation og skal have tiden til at gå..

Så hit med nogle idéer og det må ikke koste det vilde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

smølfine

ønskebarn74 skriver:

Jeg skal nu være alene hjemme i 2 uger.. Normalt ikke noget problem, men jeg er så nervøs for min operation og skal have tiden til at gå..

Så hit med nogle idéer og det må ikke koste det vilde...

Hvis jeg var dig og havde to uger for mig selv, ville jeg samle en god stak krimier, der er masser jeg gerne vil have læst. Og så ud og gå nogle gode lange ture i det milde vejr.

Og pøj pøj med operationen.

Anmeld

2. januar 2012

ønskebørn74

smølfine skriver:

Hvis jeg var dig og havde to uger for mig selv, ville jeg samle en god stak krimier, der er masser jeg gerne vil have læst. Og så ud og gå nogle gode lange ture i det milde vejr.

Og pøj pøj med operationen.

Er lige gået igang med Fyrmesteren af Camilla Läckberg... Elsker hendes bøger...

Hvem kan du li?

Anmeld

2. januar 2012

Kay

uhh jeg ville tegne... eller male... men det kan jo godt være dyrt hvis ik man har tingene til det... rykke rundt på møbeler eller på nips ting... rydde op i dvd filmene... nøj jeg har massere jeg ku lave

Anmeld

2. januar 2012

Nessie

Hvis jeg havde 2 uger i kedsomhed ville jeg læse nogle bøger, se de film manden ikke gider se, rydde op i kælderen, få gjort rent i kælderen, lave fødselsdagskort og julekort, sy lidt på Daniels julesok (som jeg kun har været i gang med i 3 år ) male gangen, gå en tur, besøge veninder, også dem langt væk

Puha, jeg skal vist bruge mere end 2 uger

God fornøjelse, og pøj pøj med operationen

Anmeld

2. januar 2012

fnuggi

alså hvis du ikke ved hvad du skal lave må du da gerne komme hjem til mig og gøre rent 

ej spøj til side 

jeg ville læse male og gør rent de steder man ikke plejer at komme 

held og lykke med det 

Anmeld

2. januar 2012

smølfine

ønskebarn74 skriver:

Er lige gået igang med Fyrmesteren af Camilla Läckberg... Elsker hendes bøger...

Hvem kan du li?

Er også helt vild med hendes bøger. Ellers er der Hypnotisøren af Lars Kepler eller også Sara Blædels bøger, de er også gode. Der er også Jussi Adler Olsen. God fornøjelse.

Anmeld

2. januar 2012

ønskebørn74

smølfine skriver:

Er også helt vild med hendes bøger. Ellers er der Hypnotisøren af Lars Kepler eller også Sara Blædels bøger, de er også gode. Der er også Jussi Adler Olsen. God fornøjelse.

Ok, kan se vi kan li samme type, vil anbefale dig Liza Marklund og Hanne Vibeke Holst...

Anmeld

2. januar 2012

Kløver

Biblioteket har mange gode bøger helt gratis, tror også film, ellers har blockbuster tit hvor man kan leje en hel stak billigt. Tage tur i svømmehallen. Måske et par ideer

Anmeld

2. januar 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Biblioteket har mange gode bøger helt gratis, tror også film, ellers har blockbuster tit hvor man kan leje en hel stak billigt. Tage tur i svømmehallen. Måske et par ideer

Hej søde, gode idéer. Hvordan har du det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.