Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I min dejlige mand .. Jeg sad for et par timer siden og kiggede på ham imens han ordnede noget computer værk .. Og så kom der bare en masse kærlighed frem i mig .. Jeg tænkte tilbage på da vi mødte hinanden for snart 4½ år siden .. og at min kærlighed til ham bare vokser for hver dag der går Han er den mand som valgte mig for hvem JEG er og ikke hvem han vil have jeg skal være .. Han har aldrig gjort noget for at ændre på mig (det gjorde min tidliger kæreste) Hvis jeg en dag bare har været dovn og ikke lavet noget når han kommer hjem fra job skal jeg ikke høre for det. Og han sætter pris på hvad jeg gør for ham (og jeg det han gør for mig) Vi er gode til at give hinanden fri rum og kan godt lide at komme hjem til hinanden og fortælle om hvordan vores dag er gået. Han har givet mig en dejlig dreng og en mere på vej. Han elsker og ligge og nusse min mave når vi går i seng om aften og jeg kan se hvor stolt og glad han er for vores store dreng Når han henter ham fra dp kan man se stoltheden i hans øjne når Noah kommer løbene hen til ham og råber far og skal op og give ham et stort kram. Herhjemme er det os kun far der dur når der skal fixes ting .. for det kan mor jo ikke finde ud af Så hvis jeg får et stykke af Noah's legetøj i hånden der skal laves går der ikke lang tid før at han tager det tilbage og siger det er okay mor far kommer hjem om lidt
Men alt i alt så har jeg verdens bedste mand .. Han er min støtte når jeg er nede og ham der tager mig op når det er helt slemt .. Og bedst af alt så er han MIN
Knus en lykkelig og forelsket Frk Mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
... Hvor er det dejligt med så meget kærlighed i luften.. Det smitter lidt.. Jeg tog lige mig selv i at sidde og kigge på min kæreste som dog sidder bag hans computerskærm og ha samme følelse (vi har snart været sammen i 5 år..).. Dejlig kæreste
Bshizzle skriver: ... Hvor er det dejligt med så meget kærlighed i luften.. Det smitter lidt.. Jeg tog lige mig selv i at sidde og kigge på min kæreste som dog sidder bag hans computerskærm og ha samme følelse (vi har snart været sammen i 5 år..).. Dejlig kæreste
Det er bare super skønt ..
Der er ikke noget bedre end når man lige får kigget på dem og bare tænker .. guuud hvor jeg dog elsker den mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128