Puha Frej bliver stor - 17 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Jibbe

DK skriver:

Ihhh så stor han bliver! Jeg synes kun det føltes som få måneder siden der var billeder af den flotte gravide mave (og bryster). Tænk han er så stor nu! Tiden flyver!

Richard kan heller ikke passe løve-dragten mere

Ja det er helt vildt! Og mon ikke jeg snart skal vise nye mave billeder? Man kan d ihvertfald snart se det. Og brysterne er vokset ud af de fleste af mine bh'er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Jibbe

maria_wt skriver:

Hold da op hvor han vokser..  Han ligner en der rigtig har horn i panden når der er noget han vil 

Ja han kaster sig rundt som jeg ved ikke hvad når han bliver hidsig. Har allerede brugt 10 min af morgenen liggende på gulvet hylende og skrigende fordi noget ikke passede ham.

Anmeld

3. januar 2012

CamillaSoefelt

Jibbe skriver:

Men sneen kom vist fra himlen det lå der da vi vågnede!

Haha:-). Den var god. Har I sne stadig?

Anmeld

3. januar 2012

MariaJ

Hvor er han sød . Vildt at han snakker så meget. Johanna på 20 måneder siger stadig bare enkelte ord.

Anmeld

3. januar 2012

Jibbe

CamillaSoefelt skriver:

Haha:-). Den var god. Har I sne stadig?

Nej den forsvandt om natten igen. Desværre.

Anmeld

3. januar 2012

Jibbe

MariaJ skriver:

Hvor er han sød . Vildt at han snakker så meget. Johanna på 20 måneder siger stadig bare enkelte ord.

Altså det er jo mest uforståelige ord men inde i sætningen kommer ser så nogle forståelige ord så man skal lige spidse øre heldigvis er han god til at hente det han snakker om eller pege på det så man ikke er helt blank

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.