Vokser ikke særlig meget? Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Misser1989

Hej...

Min søn på knap 21 mdr. vejer 13 kg og er ca. 82 cm lang. Til 1 års undersøgelsen, vejede han 12.5 kg og var 81 cm lang. Det er 1 cm og 500 gram, på 9 mdr? Er det normalt at de ikke vokser mere, nu de er nået til denne alder?

Rigtig godt nytår til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

KittyMaMa

Misser1989 skriver:

Hej...

Min søn på knap 21 mdr. vejer 13 kg og er ca. 82 cm lang. Til 1 års undersøgelsen, vejede han 12.5 kg og var 81 cm lang. Det er 1 cm og 500 gram, på 9 mdr? Er det normalt at de ikke vokser mere, nu de er nået til denne alder?

Rigtig godt nytår til jer alle

Hej du!

Kan ikke rigtigt fortælle dig om det er normalt, men jeg kan sige at min søn der nu er 4, heller ikke vokser særlig meget, og han har vejet 16 kg i snart et år. Vi har lige været til fire års undersøgelse, og alt var fint og han er lige som han skal være... 

Godt nytår til dig også!

/K

Anmeld

1. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror det er helt normalt! Især at de ik tager ret meget på, når først de begynder at gå. Mh til Højden, så tager de tit et ordeligt ryk lige pludseligt. Vh stine

Anmeld

1. januar 2012

MorTil4<3

her er min dreng i den meget lille og slanke ende,

han er knap 18 måneder nu og vejer kun lige knap 10.5 kg og han er ca 74-76 lang

vores læge siger han bare følger sin helt egen kurve og s længe at højde og vægt matcher så er dte fint nok

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Min søn blev 1½ igår. Han vejer 11 kg ca. Ved ikke hvor lang han er men han bruger 86 i tøj.

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

PsychedeliC skriver:

Min søn blev 1½ igår. Han vejer 11 kg ca. Ved ikke hvor lang han er men han bruger 86 i tøj.

Han har forresten "kun" taget 500 g på, på ½ år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.