ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg aborterede d 6 december og venter nu med længsel på min mens så vi kan prøve igen. Jeg blødte næsten ikke den første uge, blødte derefter RET meget i en lille uge og har siden da pletblødt. Idag har jeg haft lidt murren i underlivet som om mens er på vej og samtidig er det som om der er øget udflåd som så bliver blandet med pletblødning så jeg tænker om det er min ægløsning??  Jeg plejer ikke at være i tvivl om ægløsning men min krop er ikke helt normal endnu.

Håber det er det, jeg vil dog ikke prøve at blive gravid nu da der stadig var lidt tilbage i livmoderen som de regnede med ville komme med den næste mens ud så jeg tør ikke risikerer noget  men hvis det er det må der jo være mens på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg aborterede d 6 december og venter nu med længsel på min mens så vi kan prøve igen. Jeg blødte næsten ikke den første uge, blødte derefter RET meget i en lille uge og har siden da pletblødt. Idag har jeg haft lidt murren i underlivet som om mens er på vej og samtidig er det som om der er øget udflåd som så bliver blandet med pletblødning så jeg tænker om det er min ægløsning??  Jeg plejer ikke at være i tvivl om ægløsning men min krop er ikke helt normal endnu.

Håber det er det, jeg vil dog ikke prøve at blive gravid nu da der stadig var lidt tilbage i livmoderen som de regnede med ville komme med den næste mens ud så jeg tør ikke risikerer noget  men hvis det er det må der jo være mens på vej

Min første mens efter jeg mistede startede med meget udflåd der var rødligt.. og s kom mens 2-3 dage efter..

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Min første mens efter jeg mistede startede med meget udflåd der var rødligt.. og s kom mens 2-3 dage efter..

Åh håber så meget, trænger til at komme ud på den anden side. Gik der lang tid før du blev gravid igen?

Anmeld

1. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Åh håber så meget, trænger til at komme ud på den anden side. Gik der lang tid før du blev gravid igen?

Jeg er ikke blevet gravid igen..
Men jeg mistede d. 10/10 så det er jo hellere ikke længe siden!

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er ikke blevet gravid igen..
Men jeg mistede d. 10/10 så det er jo hellere ikke længe siden!

Nej det er det jo selvølgelig ikke

Anmeld

1. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nej det er det jo selvølgelig ikke

Det skal nok komme når kroppen igen er kalr.

Anmeld

2. januar 2012

LauraL

Jeg aborterede også i starten af dec og har endnu ikk fået mens.. Blødte kun meget lidt i 3 dage da jeg mistede, så går også her og længtes efter mens, så man kan komme videre med projektet og vide at ens krop er tilbage i normal cyklus igen... Pøj pøj med det....

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

LauraL skriver:

Jeg aborterede også i starten af dec og har endnu ikk fået mens.. Blødte kun meget lidt i 3 dage da jeg mistede, så går også her og længtes efter mens, så man kan komme videre med projektet og vide at ens krop er tilbage i normal cyklus igen... Pøj pøj med det....

I lige måde   Jeg trænger virkelig til at komme på den anden side kan jeg mærke. Og få min almindelige cyklus igen hvor det "bare" er en mens (selv om jeg ikke vil have den ) i stedet for resterne af en abort

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det skal nok komme når kroppen igen er kalr.

ja, du har ret, er bare AAAAAAAAAAAAALT for utålmodig

Anmeld

2. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

ja, du har ret, er bare AAAAAAAAAAAAALT for utålmodig

Det kender jeg godt..
Der er desværre ikke andet at gøre end at vente og lade vær med at tænke for meget over det. Så skal det nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.