Kan man tabe 1,4 kg pr uge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et mål jeg skal nå.. men skal så tabe 1,4 kg pr uge hvis jeg skal nå det.. jeg har ca 30 kg der skal smides.. kan man godt tabe det??
Nogen som kender et link til en side hvor man kan regne ens kalorie indtag ud.. altså hvor meget man skal mindske i mad mængde udfra ens krop, alder osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

come2

Det kan man godt.

Med sund kost og motion.

kender madlog, slankedoktor.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det kan man godt.

Med sund kost og motion.

kender madlog, slankedoktor.

Ok men hvad skal man så indtage mindre end ens basis?? det jo forskelligt fra alder, højde osv?
Hvor mange kcal tror du man skal spise for at opnå det??
Eller hvor meget motion.... Jeg SKAL nå det!!

Anmeld

1. januar 2012

come2

Mener at man på madlog kan indtaske højde og vægt og hvor meget man vil tabe pr uge. så udregner den hvor meget du må indtage pr dag.

Anmeld

1. januar 2012

GitteC78

Det er også muligt at melde sig ind ved weight watchers. Der får man den støtte man har brug for. Og man må spise alt bare i små mængder.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Mener at man på madlog kan indtaske højde og vægt og hvor meget man vil tabe pr uge. så udregner den hvor meget du må indtage pr dag.

Ja men det er så kun intet vægttab, 500 g eller 1 kg man kan ønske.. ikke 1,5 kg..

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Det er også muligt at melde sig ind ved weight watchers. Der får man den støtte man har brug for. Og man må spise alt bare i små mængder.

Men tror du det er realistisk hvis man vil tabe 1,4 kg pr uge?? Hvis man laver motion og overholder sund kost?

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Jaaa det kan man husk på et tidspunkt kan det være du står stille for det første man taber er væske.... og når man dyrker motion får man også muskler som vejer kg....

så man skal jo altid huske man kan jo komme til at stå stille i en periode...

Anmeld

1. januar 2012

Pullemulle

Anonym skriver:

Ok men hvad skal man så indtage mindre end ens basis?? det jo forskelligt fra alder, højde osv?
Hvor mange kcal tror du man skal spise for at opnå det??
Eller hvor meget motion.... Jeg SKAL nå det!!

Drop det med at tælle kcal.. Bare skær ned på det usunde og dyrk motion. Det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jaaa det kan man husk på et tidspunkt kan det være du står stille for det første man taber er væske.... og når man dyrker motion får man også muskler som vejer kg....

så man skal jo altid huske man kan jo komme til at stå stille i en periode...

Ej er det rigtig?? Men kan man også uden operation? Var det ikke dig der fik den?? FANTASTISK vægttab!!!!  Du så sej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.