Hvor mange penge brugte I på barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Da vi snart skal til at holde barnedåb for vores datter, er jeg nysgerrig om at høre hvor mange penge I brugte på jeres dåb?

Hvor mange gæster var I, hvad fik I at spise og hvad fik I brugt på bordpynt?

Jeg synes alt i alt det bliver en dyr omgang her, vi bliver 37 mennesker og bestiller brunch fra kokken og jomfruen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Den lykkelige

Vi var 42 mennesker.. vi var i haven og fik hjemmelavet buffet.. vi gav ca 7-8000 kr..

Anmeld

1. januar 2012

Nolle

Vi var ca 86 mennesker - og det var ca 20.000, med alt. ;p

Anmeld

1. januar 2012

Happiness

Vi var 73. Holdte det på Cafe københavn i hillerød, med et seperat lokale. Der var brunch i 2 timer og kakao, juice, vand kaffe og te. Og så lidt kage bagefter.

Vi gav 7-8.000kr! Og skulle så ikke stå for andet end at sørge for vores gæster og pakke gaver op Rengøringen og oppyntningen klarede de

Anmeld

1. januar 2012

B&J

vi har 28 og vi fik helstegt pattegris med det hele og kaffe og kage til de smuttede og alt i alt brugte vi 6000kr

Anmeld

1. januar 2012

Fenja09

Vi var 26 og fik brunch ( ta´selv) på en kro, det blev 3300 kr og det var inkl. sodavand, mælk, juice ect. Vi kunne ikke have gjort det meget billigere selv. Bordpynten sørgede kroen for, men vi havde selv valgt farver i duge, servietter og blomster. Kagen stod en veninde for, så den kostede os ikke noget.

/Fenja

Anmeld

1. januar 2012

Ciss

Vi brugte ca 2000 pr gang.

Den første gang syede jeg dåbskjole, vi lavede middag selv og var 16 mennesker totalt.

Vi bestilte kage med billede af dåbsbarnet på.

Duene var arvede hvide damaskdue, bordpynten var lyserøde lys med sløjfer omkring, matchende servietter, lidt glitter og en blomsterbuket - den fik vi af min bedstemor.

Anden gang bestilte vi frokost m et par lune retter udefra samt en kage med billede af dåbsbarnet på. Vi var 14 mennesker.

Duene var de samme, dåbskjolen den samme.

Bordpynten var hvide lys med blå sløjfer, matchende servietter og igen en blomsterbuket - også denne gang en med hilsen fra min bedstemor.

Det blev rigtig fint, selvom vi ikke havde det helt store budget. Begge gange holdt vi det hjemme hos os selv.

Lykke til.

Anmeld

1. januar 2012

lycly

Anonym skriver:

Da vi snart skal til at holde barnedåb for vores datter, er jeg nysgerrig om at høre hvor mange penge I brugte på jeres dåb?

Jeg synes alt i alt det bliver en dyr omgang her, vi bliver 37 mennesker og bestiller brunch fra kokken og jomfruen..

Vi var 33 mennesker og lavede noget af maden selv, og bestilte lidt fra føtex delikatessen. Vi handlede mad og pynt osv ind i Bilka for omkring 3500.- 

Maden fra føtex kostede omkring 1300.- og så fik vi lavet en kage af en bruger herinde fra som kostede 700. 

Alt i alt brugte vi omkring 6000 kroner, men vi skulle heller ikke betale for lokalerne

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Vi var 2 mennesker i et lejet lokale, og vi fik buffet fra Kokken og Jomfruen, hvilket var super. Derudover fik vi til kaffen dåbskage lavet af Anasmor herinde fra

Alt i alt brugte jeg 6000 kr. på hele arrangementet all inclusive

Anmeld

1. januar 2012

lucas<3

Vi var 30 og vi ga ca. 3500-4000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.