Så stop dog med det lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

An&Jo

GRRR bliver snart virkelig hidsig over det her fyrværkeri, nu er nytår altså overstået, så kan folk godt pakke deres lort sammen og gemme det til næste år altså!!

Johannes er lige gået omkuld efter en meget hård nytårsaften hvor han ikke fik sovet mere end 5 timer i nat på grund af fyrværkeri, og han kunne ikke sove på vej hjem i toget, fordi der var en masse unger som synes de skulle skrige hele vejen (= ingen middagslur), så nu sover han endelig, og så begynder de fandme at fyre af på ny her..

og det er ikke bare lidt, det er meget de fyrer af!!

GRRRR

UNDSKYLD for mit udbrud, men min søn trænger simpelthen til at sove, og det gør moderen os snart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Noneother

Er helt enig. Har osse været ved at gå ud af mit gode skind den sidste uges tid pga. alle de kanonslag der har været. Det er ikke fedt når man har en lille en.

Derudover så var der en mand fra min opgang (ovenpå), der synes det var morsomt at stå og kaste heksehyl og underligt blinke-krudt ud af vinduet fra opgangen. Ikke bare 10-20 stykker, men 200 så vi var ved at blive kvalt herinde, det blinkede vanvittigt lige ind i mit soveværelse/børneværelse, OG der stinker stadig af røg og krudt i hele opgangen.
Det nyttede intet at bede ham om at stoppe, han mente ikke det var hans problem.

Nu må folk gerne snart vise lidt hensyn og stoppe med det pis!

Anmeld

1. januar 2012

An&Jo

Noneother skriver:

Er helt enig. Har osse været ved at gå ud af mit gode skind den sidste uges tid pga. alle de kanonslag der har været. Det er ikke fedt når man har en lille en.

Derudover så var der en mand fra min opgang (ovenpå), der synes det var morsomt at stå og kaste heksehyl og underligt blinke-krudt ud af vinduet fra opgangen. Ikke bare 10-20 stykker, men 200 så vi var ved at blive kvalt herinde, det blinkede vanvittigt lige ind i mit soveværelse/børneværelse, OG der stinker stadig af røg og krudt i hele opgangen.
Det nyttede intet at bede ham om at stoppe, han mente ikke det var hans problem.

Nu må folk gerne snart vise lidt hensyn og stoppe med det pis!

hold da op.. :O det er sq da upassende at stå og fyre af ud af sit vindue..

men ja, jeg synes godt folk kan tage lidt hensyn, herude hvor jeg bor fyrer de lige nu ligeså meget af som der blev fyret af der hvor jeg var igår..

Anmeld

1. januar 2012

Sabina

An&Jo skriver:

GRRR bliver snart virkelig hidsig over det her fyrværkeri, nu er nytår altså overstået, så kan folk godt pakke deres lort sammen og gemme det til næste år altså!!

Johannes er lige gået omkuld efter en meget hård nytårsaften hvor han ikke fik sovet mere end 5 timer i nat på grund af fyrværkeri, og han kunne ikke sove på vej hjem i toget, fordi der var en masse unger som synes de skulle skrige hele vejen (= ingen middagslur), så nu sover han endelig, og så begynder de fandme at fyre af på ny her..

og det er ikke bare lidt, det er meget de fyrer af!!

GRRRR

UNDSKYLD for mit udbrud, men min søn trænger simpelthen til at sove, og det gør moderen os snart..

Min meing med dette er:: Det er iorden at de fyrer lidt af her efter nytårsaften. Det er ikke alle børn, som nåede at fyrer alt deres af igår..  Så synes faktisk det er iorden..

Men når det så er helt ekstremt, det man fyrer af så¨ville jeg nok også blive ret sur ... Jeg kan f.eks blive rigtig hidsig hvis de fyrer forbudte kanonslag af. For det er bare højt ,og runger næsten i lejligheden ..

Anmeld

1. januar 2012

Noneother

An&Jo skriver:

hold da op.. :O det er sq da upassende at stå og fyre af ud af sit vindue..

men ja, jeg synes godt folk kan tage lidt hensyn, herude hvor jeg bor fyrer de lige nu ligeså meget af som der blev fyret af der hvor jeg var igår..

Ja havde det endda bare været hans eget vindue, og ikke det i opgangen. Jeg overvejer virkelig at sende en klage til boligselskabet.

Fatter virkelig ikke at folk ikke kan tænke på andre end dem selv

Anmeld

1. januar 2012

An&Jo

Sabina skriver:

Min meing med dette er:: Det er iorden at de fyrer lidt af her efter nytårsaften. Det er ikke alle børn, som nåede at fyrer alt deres af igår..  Så synes faktisk det er iorden..

Men når det så er helt ekstremt, det man fyrer af så¨ville jeg nok også blive ret sur ... Jeg kan f.eks blive rigtig hidsig hvis de fyrer forbudte kanonslag af. For det er bare højt ,og runger næsten i lejligheden ..

for mig er det også helt iorden hvis det er i en moderat mængde, men det er det virkelig ikke.. der er blevet fyret af non stop de sidste 2-3 timer, og det er virkelig ekstremt.. det er ikke bare nogle børn som ikke nåede at fyre af, det er raketter, kanonslag, batterier, ja you name it, det er det hele der bliver fyret af nu..

jeg er af den mening at man må købe lidt mindre så hvis man ikke har lyst til at have det til at ligge, for synes ikke det er iorden at fyre af på den måde når vi er forbi nytår, heller ikke selvom det kun er den 1 idag..

Anmeld

1. januar 2012

An&Jo

Noneother skriver:

Ja havde det endda bare været hans eget vindue, og ikke det i opgangen. Jeg overvejer virkelig at sende en klage til boligselskabet.

Fatter virkelig ikke at folk ikke kan tænke på andre end dem selv

tjaa, jeg havde nok valgt at gøre det.. der er visse regler i et boligselskab man skal følge, og tror bestemt ikke det er tilladt at fyre af ud af ruderne..

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

tjaa, jeg havde nok valgt at gøre det.. der er visse regler i et boligselskab man skal følge, og tror bestemt ikke det er tilladt at fyre af ud af ruderne..

De fyrer også af ud af vinduerne her i vores blokke. Heldigvis ikke i vores, men den overfor står der nogle og kaster de store kanonslag ud - og bomberør! Der kan hurtigt gå et eller andet galt, så tror heller ikke det er lovligt 

Ååååh TS, jeg ved hvordan du har det. Heldigvis har de fået fyret det hele af her, ellers har det varet hele december med de rigtigt store kanonslag 

Anmeld

1. januar 2012

Mor-til-asta-09

Sådan er det heldigvis ikke her.. tror vi har hørt 1 raket idag og det er det.. ellers har der været utroligt stille... Men vi bor heller ikke i storbyen

Anmeld

1. januar 2012

M (:

Jeg synes det er helt i orden, at man fyrer af her i dagene omkring nytår.. Og hermed mener jeg fra ca. d. 29/12-4/1.. 

Så længe man tager hensyn og ikke skyder af efter f.eks. kl. 21, og ikke bliver ved i timevis. Vi har selv lidt tilbage (et batteri + tre raketter) og det har vi tænkt os at fyre af med god samvittighed.. 

Men kan da udemærket forstå at ikke alle synes det er fedt, og da slet ikke hvis det bliver ved i timevis på alle tider af døgnet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.