Det gør så nederdrægtig ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.930 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Chraz

Hej ladies

Sagen er den  at jeg for 3 måneder siden fik et planlagt kejsersnit (nummer 2 på halvandet år) Og her inden for det sidste stykke tid er jeg begyndt at få rigtig ondt i venstre side af maven. Det gør især ondt når jeg sidder og rejser mig. og nogle gange gør det så ondt jeg får lyst til at råbe. Jeg ved ikke om det kan være fordi jeg har overanstrengt mig eller om det kan være arvævet der er ømt  men det føles lidt som om det brænder nogle gange samtidig med det bare gør rigtig ondt..  Er der nogen af jer der har prøvet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

norenberg

Chraz skriver:

Hej ladies

Sagen er den  at jeg for 3 måneder siden fik et planlagt kejsersnit (nummer 2 på halvandet år) Og her inden for det sidste stykke tid er jeg begyndt at få rigtig ondt i venstre side af maven. Det gør især ondt når jeg sidder og rejser mig. og nogle gange gør det så ondt jeg får lyst til at råbe. Jeg ved ikke om det kan være fordi jeg har overanstrengt mig eller om det kan være arvævet der er ømt  men det føles lidt som om det brænder nogle gange samtidig med det bare gør rigtig ondt..  Er der nogen af jer der har prøvet noget ligende?

Er det i selve kejsersnit aret det gør ondt...

Anmeld

1. januar 2012

Chraz

norenberg skriver:

Er det i selve kejsersnit aret det gør ondt...

nej det er lidt oppe på maven sådan ca 5cm ovenover arret. og det føles som om smerten sidder indvendig hvis du forstår? 

Anmeld

1. januar 2012

norenberg

Chraz skriver:

nej det er lidt oppe på maven sådan ca 5cm ovenover arret. og det føles som om smerten sidder indvendig hvis du forstår? 

ok jeg har haft lignende efter mine to kejsersit og har fået maven undersøgt og scannet uden de har fundet noget....det nærmeste svar de kunne give var at det sikkert var arvæv....

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

Chraz skriver:

Sådan nogle dage har jeg også indimellem, men det er ikke særlig tit 

Anmeld

1. januar 2012

signe.

norenberg skriver:

ok jeg har haft lignende efter mine to kejsersit og har fået maven undersøgt og scannet uden de har fundet noget....det nærmeste svar de kunne give var at det sikkert var arvæv....

Har jeg også.. det gjorde ondt når jeg sådan trykkede ind på maven i venstre side.. blev scannet både udvendigt og indvendigt(havde haft indre blødninger 1 døgn efter kejsersnittet, så blev virkelig tjekket igennem, om det var det igen) men der var intet at se.. stadig(5 mdr efter kejsersnit) kan jeg mærke til det lige omkring menstruationstiden..

Anmeld

1. januar 2012

signe.

Chraz skriver:

Hej ladies

Har jeg også.. det gjorde ondt når jeg sådan trykkede ind på maven i venstre side.. blev scannet både udvendigt og indvendigt(havde haft indre blødninger 1 døgn efter kejsersnittet, så blev virkelig tjekket igennem, om det var det igen) men der var intet at se.. stadig(5 mdr efter kejsersnit) kan jeg mærke til det lige omkring menstruationstiden..

Anmeld

1. januar 2012

Chraz

Okay. Jeg har godt nok menstruation nu og lige idag gør det mere ondt end nogensinde. Nogle gange har jeg svært ved at rejse mig fordi det gør så ondt. Men ville ikke rende op til lægen uden lige at forhøre mig rundt omkring. Hader at gå til læge fordi jeg er bange for at være for pyldret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.