Male med baby i huset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.463 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Baby kan jo ikke tåle man maler når den er i maven, men må man male når baby er ude og er 7 mdr. eller hvor gamle skal de være før der må males der hvor de opholder sig.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Maja_4000

Vi flyttede da vores datter var 4 måneder .. Vi malede et rum af gangen , holdt så vidt muligt døren lukket derind og luftede godt og grundigt ud

Anmeld

1. januar 2012

Mus84

Vi har malet med svanemærkede maling, og hvis man bare tager det stille og roligt maler mens baby er ude og sove så sker der ikke noget ved det..

Anmeld

1. januar 2012

Fenja09

Vi fik malet hele huset da vores datter var 3 måneder og vi blev væk i de dage det stod på. Synes måske det kommer an på, hvor meget der skal males, og hvad slags maling det er. Men er det muligt at tage væk ville jeg bestemt foretrække det.

/Fenja

Anmeld

1. januar 2012

Mother-love

Nu er jeg uddannet maler. Og det er ikke som sådan skadeligt. Altså alm. Maling. Grunden til at man siger at man ikke må male når man er gravid er fordi det ikke er alle produkter der er godkendt til det. Jeg måtte godt bruge malingen som gravid det var stillingen og vægten på malingen der var problemet. Og dermed er det begrænset hvad en mester kan bruge dig til.

Nå men jeg vil mene at det ikke gør så meget hvis der males i rum hvor dørene kan lukkes og der kan luftes ud. Jeg ville ikke være bange for at male et rum med min datter på 7 mdr i huset. Så længe det er vandlig maling. Og jo mere i lufter ud jo hurtigere tørre malingen. Det tørre hurtigt men det er ikke gennemhærdet før fedter min. 24 timer

God maling lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.