spørgsmål om søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

ledermus

Min søn på 9½ måned har den sidste uge sovet enormt dårligt om natten.

Han vågner op til flere gange og er begyndt at spise om natten igen selvom han ikke har gjort det siden han var 2½ måned...

Han skriger helt vildt når han vågner og intet hjælper udover mad

Han er også begyndt at være svær at få til at sove om aftenen

Har i nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Spiser han nok i løbet af dagen? Det samme som inden han begyndte at vågne? Ellers tænker jeg også, om der kan være tænder på vej. Det kan gøre meget ved deres rutiner og appetit. Har han andre gener som rød numse?

Anmeld

1. januar 2012

ledermus

PT skriver:

Spiser han nok i løbet af dagen? Det samme som inden han begyndte at vågne? Ellers tænker jeg også, om der kan være tænder på vej. Det kan gøre meget ved deres rutiner og appetit. Har han andre gener som rød numse?

han får tænder for tiden... hans første 4 tænder er kommet indenfor de sidste 10 dage

ja han spiser rigeligt i løbet af dagen

Anmeld

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
ledermus skriver:

han får tænder for tiden... hans første 4 tænder er kommet indenfor de sidste 10 dage

Det kunne godt være derfor så. Min datter vågnede også meget om natten, når hun var ved at få tænder.

Anmeld

1. januar 2012

ledermus

PT skriver:

Det kunne godt være derfor så. Min datter vågnede også meget om natten, når hun var ved at få tænder.

var hun i den periode også svær at få til at sove om aftenen

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

ledermus skriver:

Jeg tænker også det må være tænderne - Isabella er netop sådan når der kommer tænder. Dog vil hun ikke spise ret meget 

Anmeld

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
ledermus skriver:

var hun i den periode også svær at få til at sove om aftenen

Ja, hun sov generelt bare dårligt i de perioder og ville nemlig også have en flaske om natten igen. De tænder kan vende op og ned på de små pus og deres rytme/rutiner.

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

ledermus skriver:

Han vågner op til flere gange og er begyndt at spise om natten igen selvom han ikke har gjort det siden han var 2½ måned...

Har i nogle gode råd?

Min første indskydelse er tigerspring

Anmeld

1. januar 2012

ledermus

Babymor2010 skriver:

Jeg tænker også det må være tænderne - Isabella er netop sådan når der kommer tænder. Dog vil hun ikke spise ret meget 

ja min søn har en sund appetit også i sådanne perioder så han får ihvertfald ikke for lidt mad og mener jo ikke han mangler noget om natten...Tror han bruger flasken som tryghed om natten

Anmeld

1. januar 2012

Moar2011

ledermus skriver:

Har i nogle gode råd?

velkommen i klubben. vores søn plejer at sove kl 29 -20stykker til 8 morgen .. men efter alt det i julen har det bare vendt total

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.