Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godt nytår alle sammen
Jeg holder nytår alene med min søn som bliver 1½ år her den 1. Vi har ikke pyntet op men vi har spist god aftensmad og har købt guf og jeg har købt 2 kager i bageren som skulle spises her når klokken slår men nu sover han selvfølgelig og det har han gjort i en time og så sidder jeg og overvejer om det ville være synd at vække ham snart, sådan så han er vågen når vi kommer ind i det nye år eller skal jeg bare lade ham sove ind i det nye år.
Hvad synes i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PsychedeliC skriver: Godt nytår alle sammen Jeg holder nytår alene med min søn som bliver 1½ år her den 1. Vi har ikke pyntet op men vi har spist god aftensmad og har købt guf og jeg har købt 2 kager i bageren som skulle spises her når klokken slår men nu sover han selvfølgelig og det har han gjort i en time og så sidder jeg og overvejer om det ville være synd at vække ham snart, sådan så han er vågen når vi kommer ind i det nye år eller skal jeg bare lade ham sove ind i det nye år. Hvad synes i?
jeg ville nok vælge at lade ham sove men forstår godt at lysten til at vække ham kan være der men for hans skyld tror jeg søvnen er vigtigst
Men uanset hvad du vælger håber jeg du får en fortsat god nytårs aften og kommer godt ind i det nye år
Jeg ville la ham sove
Lad ham da sove. Han er jo træt og har intet ud af at du hiver ham op igen.
Jeg har lige puttet vores unger som er 3 og 4 for de var helt færdig og de kommer ikke op igen når kl bliver 24.
Altså jeg lader Oscar sove og han er 14 mdr..
Jeg kunne ikke finde på at vække min datter fordi det er nytårsaften .. Det er noget andet når de bliver ældre , og man så evt. lover dem det .. Det kan jeg huske at mine forældre gjorde med mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128