Skal jeg vække ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. december 2011

PsychedeliC

Godt nytår alle sammen 

Jeg holder nytår alene med min søn som bliver 1½ år her den 1. Vi har ikke pyntet op men vi har spist god aftensmad og har købt guf og jeg har købt 2 kager i bageren som skulle spises her når klokken slår men nu sover han selvfølgelig og det har han gjort i en time og så sidder jeg og overvejer om det ville være synd at vække ham snart, sådan så han er vågen når vi kommer ind i det nye år eller skal jeg bare lade ham sove ind i det nye år.

Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

ledermus

PsychedeliC skriver:

Godt nytår alle sammen 

Jeg holder nytår alene med min søn som bliver 1½ år her den 1. Vi har ikke pyntet op men vi har spist god aftensmad og har købt guf og jeg har købt 2 kager i bageren som skulle spises her når klokken slår men nu sover han selvfølgelig og det har han gjort i en time og så sidder jeg og overvejer om det ville være synd at vække ham snart, sådan så han er vågen når vi kommer ind i det nye år eller skal jeg bare lade ham sove ind i det nye år.

Hvad synes i?

jeg ville nok vælge at lade ham sove men forstår godt at lysten til at vække ham kan være der men for hans skyld tror jeg søvnen er vigtigst

Men uanset hvad du vælger håber jeg du får en fortsat god nytårs aften og kommer godt ind i det nye år

Anmeld

31. december 2011

maria_wlt

Jeg ville la ham sove  

Anmeld

31. december 2011

Joan ( Smallie )

Lad ham da sove. Han er jo træt og har intet ud af at du hiver ham op igen.

Jeg har lige puttet vores unger som er 3 og 4 for de var helt færdig og de kommer ikke op igen når kl bliver 24.

Anmeld

31. december 2011

Koen.

Jeg ville lade ham sove her skulle lillepigen os have haft hotdog til Natmad fordi det er absolut farvorit mad, meeen hvis hun sover kl 12 så får hun det da bare i morgen

Anmeld

31. december 2011

morethanperfect

Altså jeg lader Oscar sove og han er 14 mdr..

Anmeld

31. december 2011

morethanperfect

Altså jeg lader Oscar sove og han er 14 mdr..

Anmeld

31. december 2011

Miss T

Sove det er jo hans sengetid og Han forstår det jo ikke. Jeg
Har selv en på 1,5 og 3 kunne aldrig finde på at vække dem for det.

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

Jeg kunne ikke finde på at vække min datter fordi det er nytårsaften .. Det er noget andet når de bliver ældre , og man så evt. lover dem det .. Det kan jeg huske at mine forældre gjorde med mig

Anmeld

31. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ville lade ham sove. Min datter kom i seng 19.30 og hun skal sove til i morgen tidligt forhåbentligt. Men hav en god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.