baby og nytårsaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Dianaaa

ja først og fremmest..

GODT NYT HÅR... nej undskyld NYTÅR

hvordan håndtere i alt det bulder og brag (kanon slag burde foresten og blive ryddet total af vejen, F**k jeg hader dem !) sover baby i samme rum som jer eller gør i bare som i plejer. ligenu ligger min lillemand i stuen, for ved ikke helt om jeg hører ham hvis han ligger i sin seng ..

må alle komme godt ind i det nye år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Madam Blå

Dianaaa skriver:

ja først og fremmest..

hvordan håndtere i alt det bulder og brag (kanon slag burde foresten og blive ryddet total af vejen, F**k jeg hader dem !) sover baby i samme rum som jer eller gør i bare som i plejer. ligenu ligger min lillemand i stuen, for ved ikke helt om jeg hører ham hvis han ligger i sin seng ..

Godt nythår til dig også hihi.

Vi har taget altanbarnevognen ind - så hun sover i stuen.. Eller.. Det passer ikke.. Hun sover ikke, selvom hun er dødtræt. Ved ikke om det er larmen der ødelægger det lidt for hende. Eller om hun bare er besværlig

Men tror vi prøver at lægge hende ind, som vi plejer, når hun engang sover. Så må vi lytte en ekstra gang, hvis det ikke er til at høre hende.

Har du en babyalarm? Hvis du ikke er tryg ved at ikke høre ordentligt,så kunne det måske være en ide?

Anmeld

31. december 2011

sarahb

Vores børn på 1 og 3 sover som de plejer på deres eget værelse. Hvis de vågner så må vi tage den derfra...

Anmeld

31. december 2011

Isabeau

Dianaaa skriver:

ja først og fremmest..

Har lige lagt min ældste i seng - sidder hos hende nu, men tror jeg blir nødt til og tá hende med i stuen...? Hun lukker ihvertfald ikke øjnene pga alle bragene Og vi tog endda over til farfar, hvor der kun bor gamle mennesker...!? Men alligevel larmer det vildt! Det må godt snart blive mandag  

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

Vi gør som vi plejer .. Nu er Caroline godt nok 1 år og hører ikke til her .. Men alligevel

Sidste år var hun 2 uger + nogle dage .. Der reagerede hun heller ikke på larmen :b 

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

ja først og fremmest..

Sidste år var Isabella 8 uger gammel nytårsaften, og der havde jeg hende i stuen sammen med mig  I dag er hun 14 mrd. og lagt ind i soveværelset - jeg er mere spændt på at se om hun vågner omkring midnat  Sidste år sov hun fra det hele 

Godt nytår til jer også 

Anmeld

31. december 2011

Valle81

Her sover de 2 små i deres egne senge på eget værelse som de plejer til samme tid som de plejer har endnu ikke oplevet nogle af mine unger vågne nytårsnat, ej heller da vi boede midt i centrum

Håber det gentager sig

Anmeld

31. december 2011

Silas&Mille

Dette er Silas' første nytårsaften og vi er næsten lige kommet hjem efter en god middag hos bedsterne. 

Silas ligger i sin egen seng og sover og har indtil videre ikke reageret på alle bragene og vi bor ellers i et område hvor der bliver fyret RIGTIGT meget af

Anmeld

31. december 2011

PsychedeliC

Min søn på 1½ år sover godt og tungt nu og virker ikke til at larmen forstyrer. Men ved ikke om han vågner, når folk tæt på går amok her efter kl 12. Jeg tror faktisk ikke at han vågner. Før han faldt i søvn stod han bare og kiggede på de pæne farver i himlen og har slet ikke været bange.

Anmeld

31. december 2011

MortilCilas

Tak i lige måde

Her sover min søn på mit værelse, og har han altid gjort. Og han sover fra bulder og brag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.