Jeg synes det er enormt som tiden flyver afsted, trods barselsland, bleskift, gylp og gråd! "2011 har bidraget med rigtig mange ting og for os er 2010 og 2011 egentlig flydet lidt sammen.
I 2010 blev vi jo forældre til Hasse født i uge 24, og blev først udskrevet i oktober. Allerede i januar stod jeg med positiv test og en lille ny på vej til familien. Den lille ny kom så i august i uge 34, og kun med en lille indlæggelse på 14 dage. Nogle gange når jeg kigger på mine to vidunderlige drenge kan jeg komme helt til at tænke " Hvor kommer de fra?" Ja ja kender godt historien med bien og blomsten, det er sådan lidt mere dyb tænkning... Jeg har to fantastiske drenge, men føler kun jeg har haft en graviditet fordi det hele er gået SÅ stærkt, og sommetider har jeg svært ved at placere visse begivenheder om de skete før Hasse, mens Hasse var indlagt, mens Laurits var til osv osv..
En ting er dog helt sikkert... jeg skal bruge 2012 på at gøre det allermest skønt for mine drenge, de skal i vuggestue, og jeg finder forhåbentlig et arbejde, da jeg har gået hjemme siden marts 2010, og begynder at kunne mærke at jeg har brug for mere vksenkontakt end det jeg får i øjeblikket! dertil skal det dog siges at tiden herhjemme nyder jeg i fulde drag, og er da også lidt skræmt ved at en anden skal passe (især) Hasse, da han KUN har været hos os, eller meget tæt familie, og med den start vi fik på hans liv, er jeg jo konstant bange for at ingen kan tage vare på¨hans behov ligeså godt som vi. Vuggestuen er dog en specialvuggestue, og de kender hans historie, og har haft lignende børn, så jeg bør nok ikke bekymrer mig. Men det gør en mor vel altid?
Det blev lidt langt, men egentlig ville jeg bare ønske Jer alle et fantastisk nytår, pas på Jer selv og Jeres kære, og så ses vi her på baby.dk i det nye år!
Og nå ja, aftenen i aften skal holdes herhjemme med kærestens søskende og far.. Menuen står på fondue, som er fast tradition, når festen bliver holdt her i huset. Ale i alt en stille og rolig aften i familiens skød 
Anmeld