Babys egen verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvor længe må en bebs ligge og lege alene på gulvet? Altså jeg mener er det sundt at være så meget i sin egen verden?

Min søn elsker at skrybe rundt og lege i hele stuen. Men føler næsten det er for nemt at han kike skal underholdes hele tiden mere, men leger sev.

Han kan sagtens suse rundt en time alene og er vild med det, er det for meget? Altså jeg er her jo og taler til ham når han kigger eller snakker eller hvis jeg vil have hans kontakt.

Bliver bare bange for at han ikke får nok øjenontakt mere, men det er måske bare noget pjat, er jo lidt pylremor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Mother-love

Kan se at vores børn er præ udlove gamle isabella er også fra den 30. Maj 2011 og jeg synes klart at han skal havelov til at lege selv. Det er godt for børn at de kan underholde sig selv. Samt det også er sundt at de keder sig lidt indimellem. Og det er også dejligt som forældre at barnet kan underholde sig selv. Isabella leger også selv. Og sålænge i er der hvis han søger kontakten så synes jeg ikke i skal ændre på det i gør.

Anmeld

31. december 2011

Nessie

Min søn legede / leger også tit alene i længere tid, og jeg har egentlig aldrig tænkt over det, bare syntes at det var dejligt at han kunne underholde sig selv

Han siger selv til når han har brug for kontakt, og så leger vi selvfølgelig med ham

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

Isabella lå også tit og legede i stuen da hun var mindre, så kunne jeg nå noget imens. Hun elskede at lege alene, og gør det stadig. Vuggestuen er lidt forundret over hvor selvsændig hun er, men hun har heller ingen søskende 

Anmeld

31. december 2011

JeNoVa

sommerbarn<3 skriver:

Hvor længe må en bebs ligge og lege alene på gulvet? Altså jeg mener er det sundt at være så meget i sin egen verden?

Min søn elsker at skrybe rundt og lege i hele stuen. Men føler næsten det er for nemt at han kike skal underholdes hele tiden mere, men leger sev.

Han kan sagtens suse rundt en time alene og er vild med det, er det for meget? Altså jeg er her jo og taler til ham når han kigger eller snakker eller hvis jeg vil have hans kontakt.

Bliver bare bange for at han ikke får nok øjenontakt mere, men det er måske bare noget pjat, er jo lidt pylremor

Hehe, jeg ville ønske at mine børn kunne finde ud af at lege selv. Vær du bare glad for det.

Jeg tror ikke, det er skadeligt på nogen måde, at de får lov til at kravle rundt og bruge kroppen og fantasien.

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

sommerbarn<3 skriver:

Så længe han er glad og tilfreds, ville jeg ikke være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.