Må baby ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

MortilCilas

Simon's moar <3 skriver:

Okey, ja sådan noget forstår jeg ikke hvis kan lade sig gøre.. Det virker uvirjeligt for mig.. 

Jeg ved ikke om det passer. men kender en hvis søn blev syg af at have ligget ude i det, men .. ja måske havde han ikke nok tøj på, jeg ved det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Miss T

Ja med det rigtige tøj på og under 10 grader, de sover faktisk allerbedst når vejret er sådan, er min erfaring her.

Anmeld

31. december 2011

Simon's moar <3

MortilCilas skriver:

Jeg ved ikke om det passer. men kender en hvis søn blev syg af at have ligget ude i det, men .. ja måske havde han ikke nok tøj på, jeg ved det ikke.

Nej, der kan jo være mange forklaringer på, hvorfor han blev syg..
Altså jeg er født i november, og fra jeg var 1 uge ca, har jeg sovet ude i alt slags vejr.. Self har jeg været syg, men ikke mere end så mange andre små børn.. 

Anmeld

31. december 2011

MortilCilas

Miss T skriver:

Ja med det rigtige tøj på og under 10 grader, de sover faktisk allerbedst når vejret er sådan, er min erfaring her.

Tak for svar. Det vil jeg gøre fremover

Anmeld

31. december 2011

MortilCilas

Simon's moar <3 skriver:

Nej, der kan jo være mange forklaringer på, hvorfor han blev syg..
Altså jeg er født i november, og fra jeg var 1 uge ca, har jeg sovet ude i alt slags vejr.. Self har jeg været syg, men ikke mere end så mange andre små børn.. 

Ja okay, så kan han godt blive lagt ud

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Laura har aldrig villet sove inde, så selvom temperaturen har nærmet sig -10 grader sidste år og forrige år, så er hun altid blevet puttet ude. Der er også varmere i barnevognen, selvom vejret et koldt

Anmeld

31. december 2011

MortilCilas

Baagøe skriver:

Laura har aldrig villet sove inde, så selvom temperaturen har nærmet sig -10 grader sidste år og forrige år, så er hun altid blevet puttet ude. Der er også varmere i barnevognen, selvom vejret et koldt

Jeg har nemlig samme problem her, han nægter at sove inde, hvis det ikke er fordi det er aften :/

Anmeld

31. december 2011

birthee

Simon's moar <3 skriver:

Velbekomme

Ja, det er det nemlig.. Og det er jo ikke værre, end du kan tage ham ind hvis det er han ikke sove ordenligt
Kan ikke se, hvad der skulle ske, ved at sove uden for pga tåge?  

Når det er tåget, er luften koldere at få ned i lungerne... Min dreng sov ikke ude når det var tåget pga. han havde astma som lille... min pige sover heller ikke ude, simpelthen fordi det bliver hårdere for dem at trække vejret ordentlig igennem... luften er som sagt koldere at få ned i lungerne, og også mere fugtig... ser ikke nogen grund til at provokere en astma frem.... men frostvejr sker der ingenting ved, ned til de der -10 grader...

Anmeld

31. december 2011

Simon's moar <3

birthee skriver:

Når det er tåget, er luften koldere at få ned i lungerne... Min dreng sov ikke ude når det var tåget pga. han havde astma som lille... min pige sover heller ikke ude, simpelthen fordi det bliver hårdere for dem at trække vejret ordentlig igennem... luften er som sagt koldere at få ned i lungerne, og også mere fugtig... ser ikke nogen grund til at provokere en astma frem.... men frostvejr sker der ingenting ved, ned til de der -10 grader...

Nej, det er der heller ingen grund til, men jeg fortæller også bare min mors erfaring med mig.. 
Tror nu heller ikke, at min mor ville ha gjort det, hvis jeg havde astma 

Anmeld

31. december 2011

modesty

Jeg spurgte min SP om det med tågen og hun sagde at det skal altså være sådan så man nærmest ikke kan se en udstrakt hånd foran sig hvis de ikke må. Den fugt der er i almindelig tåge, tager de små ikke skade af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.