Jeg søger nogen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2011

M&N

Som wventuelt nåede over de kritiske 12 uger ogstadig mistede sin ønskebaby? Og vil fortælle lidt om sin historie... Måtte sige farvel til min spire i 13 uge, pga mistanke om kromosom fejl.... Dette måtte være min værste jul! Vi blev gravide i første forsøg og vil prøve igen, i håb om en ny raskbaby! Og om nogle har måtte denne smerte igennem. Som vil dele lidt ud, og har genfundet lykken om at blive gravid igen ....  Tusind tak... Og godt nytår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Mamalou

Jeg har ingen erfaringer at bidrage med, men jeg ville ikke smutte uden at give et kram. Hvor uretfærdigtoff så lige i julen. Jeg håber I fr en rask lille spire inden længe! Godt nytår! Kram Louise

Anmeld

31. december 2011

SussieThyssen

CelineAlexia skriver:

Som wventuelt nåede over de kritiske 12 uger ogstadig mistede sin ønskebaby? Og vil fortælle lidt om sin historie... Måtte sige farvel til min spire i 13 uge, pga mistanke om kromosom fejl.... Dette måtte være min værste jul! Vi blev gravide i første forsøg og vil prøve igen, i håb om en ny raskbaby! Og om nogle har måtte denne smerte igennem. Som vil dele lidt ud, og har genfundet lykken om at blive gravid igen ....  Tusind tak... Og godt nytår 

Du kan få min historie her:

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Men jo..man kommer videre min ven..hvis man vil...og tør, og er villig til at prøve igen.
For mit vedkommende gav jeg ikke op, og det lykkedes..og jeg har 3 dejlige unger + 3 børnebørn, så....det var det hele værd.

Kærligst og et trøsteknus
Sussie

Anmeld

31. december 2011

th

CelineAlexia skriver:

GåHaSom wventuelt nåede over de kritiske 12 uger ogstadig mistede sin ønskebaby? Og vil fortælle lidt om sin historie... Måtte sige farvel til min spire i 13 uge, pga mistanke om kromosom fejl.... Dette måtte være min værste jul! Vi blev gravide i første forsøg og vil prøve igen, i håb om en ny raskbaby! Og om nogle har måtte denne smerte igennem. Som vil dele lidt ud, og har genfundet lykken om at blive gravid igen ....  Tusind tak... Og godt nytår 

Har ikke prøvet det selv, men kender 2 der har mistet i uge 15 og 16. Den ene blevet gravid med det samme og har fået tvillinger. Den anden valgte at vente lidt men har i dag to dejlige drenge.

håber snart du har en positiv test igen og alt er godt

Anmeld

31. december 2011

Nessie

Jeg er ked af at høre at du har mistet jeres ønskebarn

Jeg havde en MA, som blev opdaget i uge 12. Det var under strejken, og der var ingen skanninger eller JM besøg, så det var udelukkende pga. min intuition at jeg blev sendt til skanning.

Vi var i behandling, så det var selvfølgelig ikke sådan lige, bare at komme i gang ígen og blive gravid, men det lykkedes da, og vi har en dreng på 2 år nu.

Efterfølgende er jeg blevet naturligt gravid, men havde en SA i uge 7-8 stykker.

Man kommer selvfølgelig over det, men angsten vil højst sandsynligt være der næste gang, og man går rundt med blandede følelser, fordi man både er lykkelig over at være gravid, men samtidig er angst for at miste igen.

Held og lykke til jer, og godt nytår

Anmeld

31. december 2011

Aprilmor11

CelineAlexia skriver:

Først skal du have et STORT kram .

Jeg har ikke selv oplevet at miste så sent. Kun tideligt. Jeg har nu en dejlig og sund og rask dreng på snart 8 måneder.

Men min bror og hans kæreste ventede barn samme tid som mig, med termin en måned efter mig. De mistede i uge 14

Men de skal være forældre til Marts igen

Op på hesten igen. Jeres ønskebarn skal nok komme.

alt for at i snart får jeres ønskebarn.

GODT NYTÅR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.