Nyfødte.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Mussen2

Ventermig et februar barn og har planer om at han skal sove i vokse i barnevognen når den tid kommer. Men hvad tøj skal han have på? En unddraget?Uldvanter? Havde esommerfarvens sidst....

Findes dernoget smart overtøj som er baby venlig i forhold til når de skal i autostol 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

An&Jo

Jeg var rigtig glad for molos fleecedragt da min dreng var lille.. I barnevognen i en voksi behøver de en god hue og så bare en langærmet body og strømpebukser, ellers får de det højst sandsynligt for varmt.. Bare sørg for at armene ligger ned af kroppen

Anmeld

31. december 2011

Mussen2

An&Jo skriver:

Jeg var rigtig glad for molos fleecedragt da min dreng var lille.. I barnevognen i en voksi behøver de en god hue og så bare en langærmet body og strømpebukser, ellers får de det højst sandsynligt for varmt.. Bare sørg for at armene ligger ned af kroppen

Tak for svar. Har du brugt fleece i voksien ? Kan huske min datter under ingen omstændigheder ville sove med vanter eller hænderne under dynen

Anmeld

31. december 2011

An&Jo

Mussen2 skriver:

Tak for svar. Har du brugt fleece i voksien ? Kan huske min datter under ingen omstændigheder ville sove med vanter eller hænderne under dynen

nej aldrig fleece i voksien..

jeg havde "kun" en sleebee til min dreng, og han blev puttet kun med en body og så vanter og hue, han ville heller ikke have armene nede ved siden, så han fik vanter på..

havde han haft mere tøj på, så var han død af et hedeslag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.