nogen der ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Zelinasmor

På min lønkonto er det blevet trukket renter på 34kr for beviliget overtræk... Øhh, men jeg har IKKE noget overtræk!? Min konto har heller aldrig nogensinde været i minus.

Er der nogen der ved hvorfor de kan have trukket de renter der???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Gittemor09

xoxotasha skriver:

På min lønkonto er det blevet trukket renter på 34kr for beviliget overtræk... Øhh, men jeg har IKKE noget overtræk!? Min konto har heller aldrig nogensinde været i minus.

Er der nogen der ved hvorfor de kan have trukket de renter der???

kan det være hvis du har brugt dit kort i butikker?? hvis du har mastercard tænker jeg.... eller hvis du har hævet penge i en anden bank end din egen.... det kalder de vidst for overtræk... hvorfor?? ja, fordi de er mærkelige

Anmeld

31. december 2011

Miss T

Jeg vil ikke mene at det hedder overtræk at hæve i butikker eller banker, nærmere gebyrer. Spørg din bank for at være sikker.

Anmeld

31. december 2011

Lullaby

Det kan være hvis du har lov til at overtrække.

Anmeld

31. december 2011

Benjamins'mor

Hmm, hvis du har brugt det i butikker er der jo nogle steder et gebyr.

Anmeld

1. januar 2012

Zelinasmor

De tager ikke gebyr i min bank for at bruge kortet i butikker  Jeg har sådan noget ung-konto noget med fordele. Men de trækker 6kr hvis jeg hæver i andre banker. Det stod der også at der var trukket. Det hed "gebyr", så det er vidst ikke det.

Jeg kan ikke trække over på min konto, har prøvet engang. Så det er heller ikke fordi jeg KAN trække over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.