Hvert år til nytårsaften kl. 00.00! Har du det også sådan???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Mira0911

Det er bare hvert år... Jeg ved ikke hvorfor.... Ved ikke om jeg skal tage det for noget godt eller skidt... 

Hvert år d. 31. December kl. 00.00 - Får jeg ALTID en kæmpe klump i halsen, klumpen knækker min stemme fuldstændig, jeg kan ikke snakke, jeg bliver meget rørt-følsom på det tidspunkt... 

Hvis jeg først begynder at snakke så bryder jeg helt sammen i gråd... Hvorfor det aner jeg virkelig ikke... Jeg kan bare mærke hvordan den klump knækker stemmen så jeg ikke kan fører en samtale... Tårene ligger også altid lige på kanten til at trille løs ned af kinderne på mig.... 

Hvorfor sker det for mig hvert år? 

Andre der også bliver følsomme-rørt når I går det nye år i møde og siger farvel til det gamle? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Den lykkelige

Nej kan man ikke sige   
Men måske fordi du plejer være så glad for de ting der så er sket i det år??

Anmeld

30. december 2011

grinny

Mira0911 skriver:

Det er bare hvert år... Jeg ved ikke hvorfor.... Ved ikke om jeg skal tage det for noget godt eller skidt... 

Hvert år d. 31. December kl. 00.00 - Får jeg ALTID en kæmpe klump i halsen, klumpen knækker min stemme fuldstændig, jeg kan ikke snakke, jeg bliver meget rørt-følsom på det tidspunkt... 

Hvis jeg først begynder at snakke så bryder jeg helt sammen i gråd... Hvorfor det aner jeg virkelig ikke... Jeg kan bare mærke hvordan den klump knækker stemmen så jeg ikke kan fører en samtale... Tårene ligger også altid lige på kanten til at trille løs ned af kinderne på mig.... 

Andre der også bliver følsomme-rørt når I går det nye år i møde og siger farvel til det gamle? 

Jeg får også en klump i halsen, men det er nu mere fordi jeg er MEGA bange for fyrværkeri. Som lille fik jeg et heksehyl op under min nederdel som brændte mine nylonstrømper fast i huden på mig!

Jeg rører ikke det skidt. Går kun lige med ud for at se de enkelte raketter mig far og kæresten fyrer af, og så er det bare ind igen

Anmeld

30. december 2011

MinNoah

Nej gør jeg godt nok ikke 

Jeg er som regel mere eller mindre fuld på det tidspunkt

Anmeld

30. december 2011

ekebiv

Jeg bliver også altid sån lidt vemodig/melankolsk agtig. Dog ikke så jeg bryder sammen..  Ved ikke hvad det er for noget

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Nej kan man ikke sige   
Men måske fordi du plejer være så glad for de ting der så er sket i det år??

Ja det kan det også være... Det startede bare allerede da jeg var barn... 

Anmeld

30. december 2011

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Ja det kan det også være... Det startede bare allerede da jeg var barn... 

Nå ok.. hmm.. ja så ved jeg ikke.. men måske spændingen om det nye..

Anmeld

30. december 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Jep .. Kender det udemærket .. Jeg prøver at holde mig fra andre kl. 12 , hvilket jo er lidt svært da Daniel vil kysse , og min familie vil hoppe ned fra stole osv.. Tjaa , ved egentlig ikke hvorfor ? Her startede det også da jeg var barn .. Det kan være vi måske tror det er verdens ende , men vi går jo bare ind i et nyt år  Aner det ikke 

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Jep .. Kender det udemærket .. Jeg prøver at holde mig fra andre kl. 12 , hvilket jo er lidt svært da Daniel vil kysse , og min familie vil hoppe ned fra stole osv.. Tjaa , ved egentlig ikke hvorfor ? Her startede det også da jeg var barn .. Det kan være vi måske tror det er verdens ende , men vi går jo bare ind i et nyt år  Aner det ikke 

Ih troede næsten jeg var den eneste som havde det sådan... 

Anmeld

30. december 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Ih troede næsten jeg var den eneste som havde det sådan... 

Overhovedet ik ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.