123hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Lilje82

Nogen der hjemmeside der, som kan fortælle hvordan pokker jeg kan få lov at logge på, så jeg arbejde videre på den side jeg allerede har, det eneste jeg kan finde lige meget jeg trykker på er kun at oprette en ny hjemmeside... Er lidt ved at miste tålmodigheden nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Lilje82

Slet ingen der kan hjælpe med et svar?

Anmeld

31. december 2011

twinboys

Lilje82 skriver:

Nogen der hjemmeside der, som kan fortælle hvordan pokker jeg kan få lov at logge på, så jeg arbejde videre på den side jeg allerede har, det eneste jeg kan finde lige meget jeg trykker på er kun at oprette en ny hjemmeside... Er lidt ved at miste tålmodigheden nu

jo da du går ind på www.123hjemmeside.dk og så øverst til højre står der log ind og der skriver du dine koder og vupti så er du inde

Anmeld

31. december 2011

Lilje82

twinboys skriver:

jo da du går ind på www.123hjemmeside.dk og så øverst til højre står der log ind og der skriver du dine koder og vupti så er du inde

Sådan plejer den også at se ud, men det gør den ikke nu, nu kommer jeg bare til en blank side, hvor jeg kun kan oprette en hele ny side. Men det må være en fejl på deres side så

Men tak skal du have og rigtig godt nytår

Anmeld

31. december 2011

twinboys

Lilje82 skriver:

Sådan plejer den også at se ud, men det gør den ikke nu, nu kommer jeg bare til en blank side, hvor jeg kun kan oprette en hele ny side. Men det må være en fejl på deres side så

tjekker lige min

Anmeld

31. december 2011

twinboys

Lilje82 skriver:

min virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.