10 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Mka

Godaften og godt nytår.

Vi har skøn lille pige på 10 mdr, hun startede i VS den 1 dec, då der skar jeg endnu mere ned på amningen.

Hun har ked om nat og fået bryst, men nu er hun begyndt at søge helt vildt meget efter bryst og bliver ked hvis hun ikke får.
Hun plejede at få nat hvis hun er ked, morgen og aften efter VS start.

Men nu hun søger helt vildt, nat, 2 gange morgen, formiddag eftermiddag 2 gange aften, jeg er fuldstændig tom.

Jeg troede at de selv nærmest ville skyde brystet væk, men nej. Har nogle af jer prøvet at baby vil have mere og mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Tulle28

Hun reagerer sikkert på VS start - ændring i hendes vante rutiner/omgivelser og at være væk fra dig. Personligt ville jeg amme det hun havde lyst, det er en fase og hun har jo åbenlyst brug for det ekstra tryghed og dit nærværd.

Anmeld

30. december 2011

Hollybaby

Jeg tror også det er en reaktion på vuggestue start. Hun er jo stadig lille. Jeg ville bestemt også vælge at amme hende, når hun søger brystet. Det er jo hendes tryghed, og helt naturligt

Anmeld

2. januar 2012

evamor

Det gjorde min datter også. Jeg fortsatte og hun fik når hun søgte. Da hun var ca 14 månder synes jeg dog at nu var det nok, og så stoppede jeg. Så fik hun noget at drikke hvis jeg synes hun søgte. Og hun glemte hurtigt brysterne. Da var hun jo også kørt ind i dp.

Eva

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Tulle28 skriver:

Hun reagerer sikkert på VS start - ændring i hendes vante rutiner/omgivelser og at være væk fra dig. Personligt ville jeg amme det hun havde lyst, det er en fase og hun har jo åbenlyst brug for det ekstra tryghed og dit nærværd.

Helt enig. Så kan du løbende trappe endnu mere ned, når hun er kørt helt ind :-)

Anmeld

4. januar 2012

Mka

Tulle28 skriver:

Okay det var også det jeg havde tænkt. Tak for svar

Anmeld

4. januar 2012

Mka

Hollybaby skriver:

Jeg tror også det er en reaktion på vuggestue start. Hun er jo stadig lille. Jeg ville bestemt også vælge at amme hende, når hun søger brystet. Det er jo hendes tryghed, og helt naturligt

Dejligt at andre også synes det er okay. Tak dit svar

Anmeld

4. januar 2012

Mka

evamor skriver:

Det gjorde min datter også. Jeg fortsatte og hun fik når hun søgte. Da hun var ca 14 månder synes jeg dog at nu var det nok, og så stoppede jeg. Så fik hun noget at drikke hvis jeg synes hun søgte. Og hun glemte hurtigt brysterne. Da var hun jo også kørt ind i dp.

Eva

Dejligt at høre du også har prøvet det. Må give det lidt tid, og så tage det fra hende, når der er kommet lidt ro på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.