The wean machine - Erfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Happiness

Nogen der har erfaringer med The wean machine til at lave mos til baby??

http://www.babygear.dk/wean-machine-baby-mos.html

Vi overvejer kraftigt at invistere i en, så man ikke skal pakke blenderen ud hver gang der skal laves mos.

Men er den noget værd??

På forhånd tak, og rigtig godt nytår til hele baby.dk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Happiness

Eller er der andet i kan anbefale?? Lukas spytter mosen ud, hvis der er den mindste klump i...

Anmeld

30. december 2011

modesty

Følger lige lidt med her - umiddelbart virker det enormt smart, men det ser ikke ud som om man kan mose helt fint? Det er mere sådan lidt hakkekøds-størrelse huller synes jeg.

Anmeld

30. december 2011

Happiness

modesty skriver:

Følger lige lidt med her - umiddelbart virker det enormt smart, men det ser ikke ud som om man kan mose helt fint? Det er mere sådan lidt hakkekøds-størrelse huller synes jeg.

Læste at man kan indstille det så det kan blive fint. Så en video om den, og der var det helt klumpfri... Meeen det virkede lidt "tv-shop" agtigt Så ville lige høre om andre har prøvet den.

Den vil jo spare en del opvask, så regner med vi prøver den. Den er jo ikke så dyr igen, men igen, hvis den slet ikke virker, så er det jo dyrt...

Anmeld

30. december 2011

modesty

Happiness skriver:

Læste at man kan indstille det så det kan blive fint. Så en video om den, og der var det helt klumpfri... Meeen det virkede lidt "tv-shop" agtigt Så ville lige høre om andre har prøvet den.

Den vil jo spare en del opvask, så regner med vi prøver den. Den er jo ikke så dyr igen, men igen, hvis den slet ikke virker, så er det jo dyrt...

Ja, jeg så også videoen og det ser helt klart ud som om de har manipuleret en del. Men det gør selvfølgelig heller ikke noget hvis man selv lige skal mose lidt med skeen.

Anmeld

30. december 2011

Happiness

modesty skriver:

Ja, jeg så også videoen og det ser helt klart ud som om de har manipuleret en del. Men det gør selvfølgelig heller ikke noget hvis man selv lige skal mose lidt med skeen.

nej det er jo det. Så lige at Ikea har noget lignende. Deres kartoffelpresser. Tror vi forsøger os med den først. Den er jo en del billigere

Og så har man ogs en undskyldning for at skulle i ikea

Anmeld

30. december 2011

modesty

God idé!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.