spiserørsbrok!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Nanastep

Hej allesammen.
Ville bare høre om der er nogen herinde med spiserørsbrok
jeg har dette og det er virkelig noget der kan drive mig til vanvid!!:-(

Jeg får omeprazol,2gange om dagen.

Kan i drikke alkohol nytårsaften ?
Kan i også kunne spise små måltider?
Hvad kan jeg spise af frugt hvor der næsten ingen syre er i?

Håber nogen kan hjælpe.

Godt nytår, knus Nana :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Nanastep

Nanastep skriver:

GøHøHej allesammen.
Ville bare høre om der er nogen herinde med spiserørsbrok
jeg har dette og det er virkelig noget der kan drive mig til vanvid!!:-(

Jeg får omeprazol,2gange om dagen.

Kan i drikke alkohol nytårsaften ?
Kan i også kunne spise små måltider?
Hvad kan jeg spise af frugt hvor der næsten ingen syre er i?

Håber nogen kan hjælpe.

Godt nytår, knus Nana :-)

Ingen ??????!:-\

Anmeld

30. december 2011

l.kjoeller

JEg har det. Og får 40 mg omeprazol om dagen. NU er jeg gravid men plejer godt at kunne drikke hvis jeg spiser rigtigt og supplerer med mælk og balancid. Men ja det er en bitch og Jeg vil gerne ha det oppereret når lægerne er blevet klogere på det. Nexium virker meget bedre men regeringen har jo fjernet tilskuddet

Anmeld

30. december 2011

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

JEg har det. Og får 40 mg omeprazol om dagen. NU er jeg gravid men plejer godt at kunne drikke hvis jeg spiser rigtigt og supplerer med mælk og balancid. Men ja det er en bitch og Jeg vil gerne ha det oppereret når lægerne er blevet klogere på det. Nexium virker meget bedre men regeringen har jo fjernet tilskuddet

HVad frugter angår er banan bedst og og så undgå citrus frugter. PRis evt noget Toastbrød til at optage syren

Anmeld

30. december 2011

Nanastep

l.kjoeller skriver:

Hej med dig.
Mange tak for svar :-)
ja det er noget pis, drikker du mælk imens du drikker , altså et glas engang imellem? Balancid har jeg aldrig hørt om?

Det er kommet efter min graviditet og syntes godt nok det er noget lort , jeg er 21år og der er bare mange ting jeg ikke kan :-( ville gerne have opereret det væk men det ville de ikke med mindre det er en stor brok :-(

Anmeld

30. december 2011

Nanastep

l.kjoeller skriver:

HVad frugter angår er banan bedst og og så undgå citrus frugter. PRis evt noget Toastbrød til at optage syren

Banan det kan jeg godt lide , så det godt nok :-)
Jeg spiser også Marie kiks det tager også min syre :-)

Anmeld

30. december 2011

l.kjoeller

Nanastep skriver:

efreridrikkdrille

Hej med dig.
Mange tak for svar :-)
ja det er noget pis, drikker du mælk imens du drikker , altså et glas engang imellem? Balancid har jeg aldrig hørt om?

Det er kommet efter min graviditet og syntes godt nok det er noget lort , jeg er 21år og der er bare mange ting jeg ikke kan :-( ville gerne have opereret det væk men det ville de ikke med mindre det er en stor brok :-(

JA jeg drikker et glas når trangen er der. Min er stor så skal ordnes på et tidspunkt. Balancid fås på håndkøb og er akut neutraliserende. Der findes nogle produkter der danner et beskyttende lag. KØb sådan et produkt til i morgen. det der sker er mavesækken kryber op i mellemgulvet så er derfor det gør så ondt. HÅber Det kan hjælpe så du får en god nytårsaften

Anmeld

30. december 2011

l.kjoeller

Nanastep skriver:

Banan det kan jeg godt lide , så det godt nok :-)
Jeg spiser også Marie kiks det tager også min syre :-)

( Y)

Anmeld

30. december 2011

Nanastep

l.kjoeller skriver:

JA jeg drikker et glas når trangen er der. Min er stor så skal ordnes på et tidspunkt. Balancid fås på håndkøb og er akut neutraliserende. Der findes nogle produkter der danner et beskyttende lag. KØb sådan et produkt til i morgen. det der sker er mavesækken kryber op i mellemgulvet så er derfor det gør så ondt. HÅber Det kan hjælpe så du får en god nytårsaften

Okay det ville jeg huske med mælken :-)
Balancid det ville jeg købe i morgen , hvor mange skal jeg
tage eller ligne?
Det er virkelig trist at du har en stor brok, især når du er gravid, håber ikke det bliver en belastning for dig, jeg skal til kikkert undersøgelse d . 4/1 .

Anmeld

30. december 2011

l.kjoeller

Nanastep skriver:

vtividtideviderviderehha

Okay det ville jeg huske med mælken :-)
Balancid det ville jeg købe i morgen , hvor mange skal jeg
tage eller ligne?
Det er virkelig trist at du har en stor brok, især når du er gravid, håber ikke det bliver en belastning for dig, jeg skal til kikkert undersøgelse d . 4/1 .

Indtil videre går det tak men er også kun i uge 23. Pøj pøj med undersøgelsen. Du må tage op til 8 om dagen mener jeg. Tag en til to af gangen. Og så køb det der der ligger et beskyttende lag også. virker forskelligt nemlig gaviscon og galiev hedder de vidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.