Kramme-fase 14 mrd.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Clisolka

Hej piger

Er der noget der hedder en kramme-fase, er der nogle af jer der ved det? Hun er 14. mrd. i dag 

Isabella krammer alt og alle lige for tiden, og det plejer hun ikke. Selv da vi købte begyndersko til hende i onsdags, kravlede hun hen til ekspedienten og gav hende et stort kram 

Alt hvad der krammes kan, skal krammes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Mor010711

Aner det ikke, men nej hvor lyder det hyggeligt 

Anmeld

30. december 2011

Trolde_mor

Det lyder nøjagtig ligesom Kiwi (fra d. 6 okt.) Han krammer også hele tiden - dog mest mor og far, farfar og diverse bamser (selvom bamser slet ikke har interesseret ham tidligere )

Vi nyyyder det og syntes bare det er så hyggeligt

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Mor010711 skriver:

Aner det ikke, men nej hvor lyder det hyggeligt 

Årh, du kan tro jeg nyder det  Hun lægger armene rundt om halsen på os og så får vi det største kram 

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Trolde_mor skriver:

Det lyder nøjagtig ligesom Kiwi (fra d. 6 okt.) Han krammer også hele tiden - dog mest mor og far, farfar og diverse bamser (selvom bamser slet ikke har interesseret ham tidligere )

Vi nyyyder det og syntes bare det er så hyggeligt

Årrrh vi nyder det også, det er så hyggeligt  Min kæreste spurgte mig tidligere om det var en fase, så jeg måtte jo lige ty til hjælp herinde 

Anmeld

30. december 2011

Trolde_mor

Babymor2010 skriver:

Årrrh vi nyder det også, det er så hyggeligt  Min kæreste spurgte mig tidligere om det var en fase, så jeg måtte jo lige ty til hjælp herinde 

Hehe tror jeg helt klart det er, og tror det hænger sammen med det tigerspring de har nu her (Kians er allerede begyndt), der hedder 15 måneder.

Men ihh ja, det er bare skønt, skønt, skønt

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

Trolde_mor skriver:

Hehe tror jeg helt klart det er, og tror det hænger sammen med det tigerspring de har nu her (Kians er allerede begyndt), der hedder 15 måneder.

Men ihh ja, det er bare skønt, skønt, skønt

Nååårh ja, der kommer et tigerspring nu her - jeg fik en mail i sidste uge, tror jeg  Jeg må lige læse i bogen for at se hvad der står  om det spring, det er lidt sjovt at følge med i hvad der sker 

Anmeld

31. december 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Hej piger

Er der noget der hedder en kramme-fase, er der nogle af jer der ved det? Hun er 14. mrd. i dag 

Isabella krammer alt og alle lige for tiden, og det plejer hun ikke. Selv da vi købte begyndersko til hende i onsdags, kravlede hun hen til ekspedienten og gav hende et stort kram 

Ja ! Eller , Oscar krammer kun dem han kender , men det er også nok

Det er sååå sødt , og dejligt med et kram  

Anmeld

31. december 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Hej piger

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Haha ja, jeg blev altså også lidt paf da hun krammede en vildt fremmede 

Det er super skønt med alle de kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.