Underligt udslæt -vil i kigge, please?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

MortilCilas

Det kunne godt ligne astma eksem. Min søn har det, over hele kroppen i perioder, og jeg får det selv, når jeg kommer ind i en periode hvror jeg skal nå en masse, fx jul, nutår osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

AnnaK89

MissChrista skriver:

Min lille dreng har næsten lige været på pencilin pga mellemøresbetændelse. Han fik nældefeber som reaktion på pencilinen. Lægen sagde det var normalt at børn kunne få nældefeber pga sådan noget.. Det kunne være det var det? Synes hvert fald det ligner min søns nældefeber..

Ja det kan sagtens være det

Gjorde du noget ved det?

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

AnnaKJ skriver:

Ja det kan sagtens være det

Gjorde du noget ved det?

ja altså jeg tog jo til lægen med det.. Og han konstaterede så at det var det. Man kan putte noget til at køle ned med på.. Man kan også få noget creme til det, men det gjore vi ikke. Han var kun ramt af det i en uges tid, og det kløede nemlig ikke helt vildt på ham.. Han var kun meget lidt generet af det.

Anmeld

30. december 2011

mamalicious

Det ligner nældefeber....

kontakt lægen.

Hvis det er nældefeber, kan du få noget til at slå reaktionen ned med... Vi fik høfeber piller til vores yngste, da han fik nældefeber !!

God bedring med lillen !!!

Anmeld

31. december 2011

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Ja - men kan vel altid lave en tanke-torsk

Jamen vi har det fint Baby har det (så vidt vides) godt

I bækken driller noget og har ikke rigtig nogen appetit - andet end når det er Ben & Jerrys

Savner dig  

Det var godt at høre! Ben&Jerrys er altid godt
Jeg lå faktisk også og tænkte på, at jeg savnede jer i aftes!  

Anmeld

31. december 2011

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

Det var godt at høre! Ben&Jerrys er altid godt
Jeg lå faktisk også og tænkte på, at jeg savnede jer i aftes!  

Vi skal snart ses igen smukke  

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

tanja. skriver:

Det ligner min datters hud når børneeksemet er ved at bryde ud igen

Det ligner også børneeksem, som man ikke gør noget ved i mild grad andet end at smøre med Decubal. I sværere grad ordinerer lægen hormoncreme.

Anmeld

1. januar 2012

ann-kristina

Det kunne godt ligne nældefeber, som flere har skrevet. Ved børn er det oftest ikke pga allergi men en reaktion på infektion, f.eks virusinfektion. Det går væk af sig selv, er ikke spor farligt og man behøver ikke gøre noget ved det. Hvis det klør eller generer kan man give allergipiller, man kan få i håndkøb. Det kan tage noget af kløen.

Anmeld

1. januar 2012

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Vi skal snart ses igen smukke  

Ja, jeg skriver lige på mobilen, så vi kan finde ud af noget! Jeg skal jo også se jeres nye hjem

Anmeld

1. januar 2012

Happiness

Har arbejdet med en der havde epilepsi, og han fik tit røde plamager på kroppen efter kramper. Både i ansigtet og hen over maven/ryggen, arme og ben. Altså ikke overalt, men han fik det bare forskellige steder.

Og det fik han både når han fik stesolid, men også når han stoppede med at krampe før man skulle give stesoliden.

Jeg har svært ved at se på billedet om det er magen til, men det kunne måske godt ligne det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.