Nordea netbank.... hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

det er til en anden konto, ikke den som er oprettet som overførsel....

det siger du bare når du ringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Mira0911

Den telefonbank der, det er godt nok noget lort... 

Ventetiden er 1 minut - jeg har sat og ventet i 12 min.... 

Har de overhovedet åbent.... 

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

det siger du bare når du ringer

Okey... Ja de siger at ventetiden er 1 minut - har ventet i 12 minutter... 

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

Mira0911 skriver:

Jeg er ved at være godt gal i skrællen... Grr.... 

Hvorfor kan jeg ikke slette en overførsel nu som ikke skal betales alligevel på mandag??? 

Jeg har før kunne slette sådan noget... Nu vil den bare ikke lade mig gøre det.... 

Hvad kan man så gøre i stedet for!? 

Ganske simpelt fordi det er for sent. mange overførsler skal slettes senest 3 dage før de skal betales.

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Aniteb skriver:

Ganske simpelt fordi det er for sent. mange overførsler skal slettes senest 3 dage før de skal betales.

Okey... Jeg er stadig ikke kommet igennem til telefonbanken... Har sat i røret de sidste 2 timer nu... Tvivler på de overhovedet åbent... 

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

Okey... Jeg er stadig ikke kommet igennem til telefonbanken... Har sat i røret de sidste 2 timer nu... Tvivler på de overhovedet åbent... 

De burde have åbent til kl 22, men de kan jo været gået før hjem pga nytår

Anmeld

30. december 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Hvis de ikke har åbent burde de altså sige det i telefonen! Så gør de ikke det tror jeg altså de har åbent..

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Hvis de ikke har åbent burde de altså sige det i telefonen! Så gør de ikke det tror jeg altså de har åbent..

Sidder på 3 time og får det samme svar hver gang... "du vil blive betjent hurtigst muligt".... 

Anmeld

30. december 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Sidder på 3 time og får det samme svar hver gang... "du vil blive betjent hurtigst muligt".... 

Jeg har lige kigget, og de har åbent til 22 i dag, da det ikke er helligdag.... og mandag-søndag hedder det 8-22, med mindre det er helligdag.

Men kan være der er rigtig meget kø, for jeg ville på netbank og ordne regninger for nogle timer siden, men det fungerede slet ikke.... så det kan være det er lidt nede..

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Jeg har lige kigget, og de har åbent til 22 i dag, da det ikke er helligdag.... og mandag-søndag hedder det 8-22, med mindre det er helligdag.

Men kan være der er rigtig meget kø, for jeg ville på netbank og ordne regninger for nogle timer siden, men det fungerede slet ikke.... så det kan være det er lidt nede..

Den er over 22 og de har ikke lukket linien ned endnu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.