Husker i Hjalte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Hvem?

signe. skriver:

Tillykke med ham søde, for et par dage siden Han er da bare en stor dreng!

Ih, 1000 tak, Sveske - Han er bare blevet kæmpe

Hvordan står det til i Farsø?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

signe.

Bondefruen skriver:

Ih, 1000 tak, Sveske - Han er bare blevet kæmpe

Hvordan står det til i Farsø?

ihhh da

Jo tak, det går rigtig godt.. Hasse har været til en masse udredning på hospitalet for at finde ud af hvorfor han ikke rigtig vokser hverken i vægt eller længde. så det får vi nok snart svar på, alle de undersøgelser

Ellers trvies de skam, og Laurits er også ved at være en ordentlig moppedreng, men det gør bestemt intet

Anmeld

3. januar 2012

Hvem?

signe. skriver:

ihhh da

Jo tak, det går rigtig godt.. Hasse har været til en masse udredning på hospitalet for at finde ud af hvorfor han ikke rigtig vokser hverken i vægt eller længde. så det får vi nok snart svar på, alle de undersøgelser

Ellers trvies de skam, og Laurits er også ved at være en ordentlig moppedreng, men det gør bestemt intet

Åh, det blir da spændende og se hva alle de undersøgelser finder frem til, ville da være rart med lidt info.

Skønt, med lille lillebror

Anmeld

3. januar 2012

signe.

Bondefruen skriver:

Åh, det blir da spændende og se hva alle de undersøgelser finder frem til, ville da være rart med lidt info.

Skønt, med lille lillebror

jeg kan skrive til dig nåpr vi ved noget skal til samtale i aalborg på et tidspunkt...

Anmeld

3. januar 2012

Hvem?

signe. skriver:

jeg kan skrive til dig nåpr vi ved noget skal til samtale i aalborg på et tidspunkt...

Tark, så sødt af dig, vil glæde mig til at hører hva i finder ud af

Anmeld

3. januar 2012

signe.

Bondefruen skriver:

Tark, så sødt af dig, vil glæde mig til at hører hva i finder ud af

Ja, vi er også meget opsat på snart at få at vide om der er en diagnose på at han ikke rigtig bliver større, til trods for at han spiser nogenlunde normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.