ang delvis friplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2011

musse1

ja vi plejer og få delvis friplads, og det har bare kørt, som det har skullet, vi tjener ikke mere end vi før hen har gjort, men tjekkede lige pbs hvad der bliver trukket, og kan se at vi skal betale fuld plads, forstår det jo ikke lige. når ikke vores indkomst har ændret sig.

er der andre som har problemer med det ? at i plejer og få delvis friplads, og pluslig at de trækker hele beløbet i steden for..

kan ikke få fat i kommunen før på mandag øv alser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Silas&Mille

Her er det faktisk omvendt. Min starthjælp stiger en smule så vores samlede indkomst vil blive lidt højere i år end sidste år. Men vi skal betale ca 70 kr mindre denne gang end vi har gjort de forgående to måneder

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

musse1 skriver:

ja vi plejer og få delvis friplads, og det har bare kørt, som det har skullet, vi tjener ikke mere end vi før hen har gjort, men tjekkede lige pbs hvad der bliver trukket, og kan se at vi skal betale fuld plads, forstår det jo ikke lige. når ikke vores indkomst har ændret sig.

er der andre som har problemer med det ? at i plejer og få delvis friplads, og pluslig at de trækker hele beløbet i steden for..

kan ikke få fat i kommunen før på mandag øv alser. 

Uden at være sikker mener jeg at i nogen kommuner skal du søge på ny når du nærmer dig december. Det synes jeg, at jeg kan mindes jeg blev bedt om for nogen år siden.

Anmeld

30. december 2011

musse1

SilasMor skriver:

Her er det faktisk omvendt. Min starthjælp stiger en smule så vores samlede indkomst vil blive lidt højere i år end sidste år. Men vi skal betale ca 70 kr mindre denne gang end vi har gjort de forgående to måneder

nej hvor underligt, men det er da dejligt 

Anmeld

30. december 2011

musse1

Aniteb skriver:

Uden at være sikker mener jeg at i nogen kommuner skal du søge på ny når du nærmer dig december. Det synes jeg, at jeg kan mindes jeg blev bedt om for nogen år siden.

det syns jeg bare ikke vi skulle sidste år, men må have fat i dem mandag 

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

musse1 skriver:

det syns jeg bare ikke vi skulle sidste år, men må have fat i dem mandag 

Det kan også være mig der er fejl på den. Men ja der er ikke andet for end at ringe på mandag, og høre hvad der er sket.

Anmeld

30. december 2011

Silas&Mille

musse1 skriver:

nej hvor underligt, men det er da dejligt 

synes også det virker lidt underligt, men klager ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.