woow vis bare det virked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

jeg sad og surfet lidt på face da denne reklame fanger mit syn http://www.emiliesblog.com/ det er jo sindsygt vis bare man kunne købe det i danmark og vidste det virked havde jeg købt et par glas til kæresten haha  men det kan da umuligt være sundt vis det passer. Andre der har hørt noget omkring produktet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Nessie

Synes det virker som en (dårlig) reklame for produktet.

Jeg tror ikke på at hende Emilie findes, og så er det jo heller ikke særlig sundt at tabe så meget på så kort tid

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg tror ikke på at hende Emilie findes, og så er det jo heller ikke særlig sundt at tabe så meget på så kort tid

synes også det lyder sindsygt !! han må heller komme igang med noget motion

Anmeld

30. december 2011

M (:

Nessie skriver:

Nej, også underligt, at hun kun har oprettet et eneste indlæg, og at det fungerer som reklame for produktet..

Anmeld

30. december 2011

Nessie

M (: skriver:

Nej, også underligt, at hun kun har oprettet et eneste indlæg, og at det fungerer som reklame for produktet..

Lige præcis

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

søgte lidt på google der findes noget der hedder acari bær kender i dem ?? der er flere som har prøved produktet men har fået en regning på 1200 kr !!! og de tabte sig men ville ikke give 1200 kr for at smide 16 kg

Anmeld

30. december 2011

Frøken J.

søgte lidt på google der findes noget der hedder acari bær kender i dem ?? der er flere som har prøved produktet men har fået en regning på 1200 kr !!! og de tabte sig men ville ikke give 1200 kr for at smide 16 kg

Hvis du er seriøs omkring at tabe dig, gør du det på en fornuftig måde med vaner, som du kan fastholde bagefter. Alt det der mirakelfis med 16 kg på 4 uger skyldes typisk at man taber både en masse væske og muskelmasse, og det ryger på igen bagefter.

Spis mindre end du forbrænder, eller forbrænd mere end du spiser, så skal du nok tabe dig - Motion og sund kost. jeg tabte 20 kg 5 måneder på den måde. Et vægttab i fornuftigt tempo

Anmeld

30. december 2011

morethanperfect

Syns det lyder som en dårlig reklame for noget dårligt slanke fis ..

Det er mega usundt at tabe sig på den måde .. Så hvis du virkelig vil tabe sig , syns jeg du skal gøre det på den rigtige måde

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

DET ER MIN KÆRESTE DER SKAL TABE SIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.