Sidste barselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. december 2011

grønbæk

Ja det er i dag! På mandag starter prinsessen i DP og på torsdag sarter jeg på job! Det gik faktisk først op for mig, da vi sag i morgen midt i havregrøden, at i dag er sidste dag, hvor vi bare kan gøre lige som vi vil!!! Jeg er helt rundt på gulvet, hvad skal vi dog så lave  vejret melder sol i eftermiddag, så er gåtur i skoven er nok sagen!

Men altså, jeg er nok nød til at indrømme jeg faktisk glæder mig rigtig, rigtig meget til en anden hverdag skal begynde. Jeg har da nydt at gå her hjemme med lille pigen, ingen tvivl om det, men nu trænger jeg bare i høj grad til, at dagen handler om andet end hende hele tiden! Så er det sagt! Jeg trænger til at pleje mit ego igen!

Er der flere der snart skal ud i den virkelige verden igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Clisolka

grønbæk skriver:

Ja det er i dag! På mandag starter prinsessen i DP og på torsdag sarter jeg på job! Det gik faktisk først op for mig, da vi sag i morgen midt i havregrøden, at i dag er sidste dag, hvor vi bare kan gøre lige som vi vil!!! Jeg er helt rundt på gulvet, hvad skal vi dog så lave  vejret melder sol i eftermiddag, så er gåtur i skoven er nok sagen!

Men altså, jeg er nok nød til at indrømme jeg faktisk glæder mig rigtig, rigtig meget til en anden hverdag skal begynde. Jeg har da nydt at gå her hjemme med lille pigen, ingen tvivl om det, men nu trænger jeg bare i høj grad til, at dagen handler om andet end hende hele tiden! Så er det sagt! Jeg trænger til at pleje mit ego igen!

Er der flere der snart skal ud i den virkelige verden igen?

Det lyder godt at du glæder dig til at komme tilbage - det var faktisk ikke så svært for mig, som jeg havde troet 

Du må hygge lidt med hende de sidste dage du er hjemme 

Jeg startede på arbejde efter barslen den 19. september, og tiden er bare fløjet afsted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.