Hjælp til serviettringe!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2011

MorEllen

Hej I kreative kvinder

Jeg er i gang med at planlægge morgendagens bordækning! Det er altid en sand glæde at dække op et fæstlig bord! Men nu trenger jeg lidt inspiration til servietterne, vil gerne lave nogle fæstlige serviettringe... . Har I nogle gode ideer til hvordan/hvad der kan bruges? Det skal dækkes med mørk lilla dug, servietterne er hvide og jeg har pynt i klart glas og sølv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Dot D

Jeg så engang én, der havde taget sølvfarvede serpentiner og brugt dem til servietringe. Det er da lidt festligt, også kan serpentinerne jo pynte bordet, når servietterne tages i brug

Anmeld

30. december 2011

SS82

Silkebånd bundet med en flot sløjfe i samme farve som dugen eller i sølv.

Anmeld

30. december 2011

MorEllen

Dot D skriver:

Jeg så engang én, der havde taget sølvfarvede serpentiner og brugt dem til servietringe. Det er da lidt festligt, også kan serpentinerne jo pynte bordet, når servietterne tages i brug

Tak for svar Det var da meget smart!! Det skulle jeg set inden jeg tog ud for at købe ind Nu har jeg købt lilla og hvide silkebånd som jeg skal tre igennem en hvid perle.. tror det også vil se fint ud, men ikke så festligt som serpentiner..

Anmeld

30. december 2011

MorEllen

Slott skriver:

Silkebånd bundet med en flot sløjfe i samme farve som dugen eller i sølv.

Ja, det var en rigtig god idé! Tak Var også det jeg endte op med da jeg var ude at hande. Så må vi se om det bliver lilla bånd med en hvid perle på, eller bare sløyfe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.