Bisse miraklet!!... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Zafir

Okay. Nu har vi gået med 2 bisser i mere end et halvt år. Frigg har simpelthen ikke ville have tænder - kun bissefeber, gnaven, salven, piven og manglen på nattesøvn.

Så fik hun de to fortænder i undermunden den 22 dec... Igår opdagede jeg så en ekstra tand i undermunden og nu er de næste to i overmunden næsten ude... Det er jo helt gak!!! - PÅ den gode måde.

Jeg startede med at give hende cellesalt (noget hømopatisk noget, jeg fik til bisse problemer) ugen inden de første 2 nye brød igennem og nu vælter det bare frem.

Så min baby skal ikke forblive tandløs resten af sit liv!!! Helt kanon.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Nessie

Zafir skriver:

Okay. Nu har vi gået med 2 bisser i mere end et halvt år. Frigg har simpelthen ikke ville have tænder - kun bissefeber, gnaven, salven, piven og manglen på nattesøvn.

Så fik hun de to fortænder i undermunden den 22 dec... Igår opdagede jeg så en ekstra tand i undermunden og nu er de næste to i overmunden næsten ude... Det er jo helt gak!!! - PÅ den gode måde.

Jeg startede med at give hende cellesalt (noget hømopatisk noget, jeg fik til bisse problemer) ugen inden de første 2 nye brød igennem og nu vælter det bare frem.

Ellers findes der jo gode gebisser i dag 

Min søn fik 2 tænder da han var 8 mdr., der var ingen problemer med dem, opdagede dem først, da han bed mig i fingeren mens vi sad i en turistbus i New York

Så gik der ellers 4 mdr., før vi så skyggen af de næste, og så skal jeg da også lige love for at de kom væltende, og med feber, savl osv. osv. Men heldigvis ikke så lang tid som I har været ude for.

Men hurraaaaa, nu kommer "jeres" tænder på én gang, så har alt det uro da ikke været forgæves

Anmeld

30. december 2011

Zafir

Nessie skriver:

Ellers findes der jo gode gebisser i dag 

Min søn fik 2 tænder da han var 8 mdr., der var ingen problemer med dem, opdagede dem først, da han bed mig i fingeren mens vi sad i en turistbus i New York

Så gik der ellers 4 mdr., før vi så skyggen af de næste, og så skal jeg da også lige love for at de kom væltende, og med feber, savl osv. osv. Men heldigvis ikke så lang tid som I har været ude for.

Men hurraaaaa, nu kommer "jeres" tænder på én gang, så har alt det uro da ikke været forgæves

Frigg fik de første to som 11 mrd gammel. og nu først her næsten 16 mrd gammel så myldrer de frem...

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Zafir skriver:

Frigg fik de første to som 11 mrd gammel. og nu først her næsten 16 mrd gammel så myldrer de frem...

Ja ja, bedre sent end aldrig

Anmeld

30. december 2011

sne190810

Tillykke!  Hvor er det bare stort!

Her fik vi de første tænder ved 9måneders alderen cirkus ..
Der kom de første fire, og efterfølgende fire mere.

Men siden hen er det gået i stå   Og det ligner ikke just at der har tænkt sig at ske noget liiiige foreløbig.

Anmeld

30. december 2011

Zafir

sne190810 skriver:

Tillykke!  Hvor er det bare stort!

Her fik vi de første tænder ved 9måneders alderen cirkus ..
Der kom de første fire, og efterfølgende fire mere.

Men siden hen er det gået i stå   Og det ligner ikke just at der har tænkt sig at ske noget liiiige foreløbig.

hvor gammel er han nu?

Anmeld

30. december 2011

sne190810

Zafir skriver:

hvor gammel er han nu?

Hun er 16 måneder (og 11 dage .. men hvem tæller)

Hun har 4 i over og-undermunden

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Zafir skriver:

Uh tillykke tillykke med de fine bisser 

Isabella startede som 6 mrd. med de første 2 - da hun var 8 mrd. havde hun 6, så har det stået stille indtil lige før jul, hvor der var feber, svl og piveri. Vi fandt ud af at der var 4 på vej 

Anmeld

30. december 2011

Zafir

sne190810 skriver:

Ne de

Hun er 16 måneder (og 11 dage .. men hvem tæller)

Hun har 4 i over og-undermunden

Hehe Nej det er sandt. Frigg er jo heller ikke mere end 15 mrd og 30 dage idag. Men Ja, hvem tæller hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.