Forvente i løn v/ øre-næse-halslæge som Ssa'er.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.098 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Kloster

Hej.

Jeg har tænkt mig at søge en stilling som Ssa'er ved en privat øre-næse-halslæge, men hvad kan jeg forvente i løn? Stillingen lyder på 25-23 timer pr uge.

Nogen der ved det? Kan nemlig intet finde på nettet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Pige2009

Hvad er stillingsbetegnelsen?

Anmeld

29. december 2011

CamiRon

Du vil være privatansat sådan et sted så der er din løn det du forhandler dig til! Det varierer meget.

Ønsker dig held og lykke! Jeg har selv søgt hos diverse øre-næse-halslæger, øjenlæger osv hvor der har været mellem 160 og 280 ansøgere til stillingen. Gæt hvem der ikke fik en af de fede stillinger?! Der er virkelig rift om pladserne.

Anmeld

29. december 2011

Kloster

Baagøe skriver:

Hvad er stillingsbetegnelsen?

Den hedder bare: Ledig stilling

Anmeld

29. december 2011

Kloster

CamiRon skriver:

Du vil være privatansat sådan et sted så der er din løn det du forhandler dig til! Det varierer meget.

Ønsker dig held og lykke! Jeg har selv søgt hos diverse øre-næse-halslæger, øjenlæger osv hvor der har været mellem 160 og 280 ansøgere til stillingen. Gæt hvem der ikke fik en af de fede stillinger?! Der er virkelig rift om pladserne.

Nå okay. Kan jo næsten ikke betale sig at søge så...

Anmeld

29. december 2011

CamiRon

Kloster skriver:

Du er da nødt til at prøve - tænk hvis de valgte dig!

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Kloster skriver:

Den hedder bare: Ledig stilling

Men står der slet ikke noget andet? Har du et link!  Er det som en slags assistent eller sekretær?

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Kloster skriver:

Selvfølgelig kan det det! Shame on you

Anmeld

1. januar 2012

Kloster

Baagøe skriver:

Men står der slet ikke noget andet? Har du et link!  Er det som en slags assistent eller sekretær?

Hej.

Her er linket...

http://www.nordjyskejob.dk/SearchResults/ledig-stilling-lja-4573680.aspx?jobId=LJA-4573680&list=SearchResultsJobsIds&index=7&querydesc=SearchJobQueryDescription&viewedfrom=1

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Kloster skriver:

Hej.

Her er linket...

http://www.nordjyskejob.dk/SearchResults/ledig-stilling-lja-4573680.aspx?jobId=LJA-4573680&list=SearchResultsJobsIds&index=7&querydesc=SearchJobQueryDescription&viewedfrom=1

Jamen mon så ikke, at lønnen ligger på det niveau, hvormed ens erfaring og uddannelse er Det er jeg sikker på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.