Anbefal brætspil (2 voksne) eller anden hyggelig aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Michala

Carcassonne!!

Kan dog ikke købes hvor som helst, men Toys r us burde have det. Eller faraos cigarer (kbh området) eller lignende butikker.

Der er en masse brikker, som inderholder veje, mark, landsby. Man skiftes til at tage en brik fra bunken og skal så placere den på bordet. Man kan lægge den, så man laver vej eller landsby. Derefter stiller man en af sine egne "mænd" på vejen eller byen. Man kan også snige sig ind på den andens by/vej, eller lægge sig på marken. Point gives når en vej/by lukkes, men disse tælles først op til sidst. Super godt spil, som burde være mere kendt! Og der kan købes flere udvidelser, hvis man vil have flere udfordringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Mussi30

Michala skriver:

Carcassonne!!

Kan dog ikke købes hvor som helst, men Toys r us burde have det. Eller faraos cigarer (kbh området) eller lignende butikker.

Der er en masse brikker, som inderholder veje, mark, landsby. Man skiftes til at tage en brik fra bunken og skal så placere den på bordet. Man kan lægge den, så man laver vej eller landsby. Derefter stiller man en af sine egne "mænd" på vejen eller byen. Man kan også snige sig ind på den andens by/vej, eller lægge sig på marken. Point gives når en vej/by lukkes, men disse tælles først op til sidst. Super godt spil, som burde være mere kendt! Og der kan købes flere udvidelser, hvis man vil have flere udfordringer.

Anmeld

30. december 2011

AnnaB.

Melder mig også i flokken, der anbefaler Sequence. Det er ligesom 5 på stribe, men bare med lidt mere strategi - dog uden at det bliver for meget. Det er både hyggeligt at spille en mod en, men også 2 mod 2.

Det burde I helt klart prøve!

Hav en god nytårsaften

Anmeld

30. december 2011

Filuca

Jeg vil foreslå noget så old school som Matador Det er sjovt - også selvom man kun er to

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad går det ud på?

Svært at forklare, men det er super fedt! Prøv at google det

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg kommer til at sidde alene med kæresten til nytår.. vi gider ikke det druk gejl nu vi har vores prinsesse
Men jeg gider ikke det bliver som en alm. hverdags aften.. så hvad kan man lave??
Vi tænkte lidt på bræt spil.. men hvad er godt/sjovt.. IKKE trivial!!!!

Hvad endte I så ud med?

Anmeld

31. december 2011

Savannah

Backgammon

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvad endte I så ud med?

Vi har købt både creationary og sequence  så nu må vi se hvad der er sjovt..

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Stumpen skriver:

Skal man ikke være mere end 2 for at spille det?

Nej, der kan godt være to

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Vi har købt både creationary og sequence  så nu må vi se hvad der er sjovt..

Var de gode?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.