Tdc play

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Pige2009

Er der nogen herinde, der har TDC Play? Jeg er just blevet oprettet som bruger derinde, da jeg har fået mobilt bredbånd via TDC.  Den tjeneste er da bare genial!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

BellaCiinea

Baagøe skriver:

Er der nogen herinde, der har TDC Play? Jeg er just blevet oprettet som bruger derinde, da jeg har fået mobilt bredbånd via TDC.  Den tjeneste er da bare genial!

Har YouSee Play =) Det er det sammen, bare til YouSee Men det er jo også TDC

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Har YouSee Play =) Det er det sammen, bare til YouSee Men det er jo også TDC

Jeps Bare træls at jeg ikke kan overføre filerne til min iPhone, da de er krypteret!

Anmeld

31. december 2011

Muffinmus

jeg har på mobilen og kan omvendt ikke overføre til min pc :-)

Ved der findes et program der kan gøre det,men ikke lovligt

Anmeld

31. december 2011

stm2812

Baagøe skriver:

Vi har den også igennem tdc .. Det er helt fantastisk og elsker at man kan lave afspilningslister på computeren og derefter høre dem på fjernsynet.. Det går noget hurtigere end når man skal finde musikken med sin fjernbetjenning

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

Vi har den også igennem tdc .. Det er helt fantastisk og elsker at man kan lave afspilningslister på computeren og derefter høre dem på fjernsynet.. Det går noget hurtigere end når man skal finde musikken med sin fjernbetjenning

Nemlig! Men er træt af, at jeg ikke kan overføre filerne til min iPhone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.