Tudefjæs..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. december 2011

blomst84

I morgen er det et år siden min dejlige lille pige kom til verden... Tiden er simpelthen fløjet afsted og hun bliver bare såå stor er det normalt at få tåre i øjnene hver gang man tænker på fødslen, glædeN osv? Ved godt det er en stor dag og mange følelser er indblandet.. Men hvordan tog i andre det? Jeg ligner et tudefjæs hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

lukasmor

I morgen er det et år siden min dejlige lille pige kom til verden... Tiden er simpelthen fløjet afsted og hun bliver bare såå stor er det normalt at få tåre i øjnene hver gang man tænker på fødslen, glædeN osv? Ved godt det er en stor dag og mange følelser er indblandet.. Men hvordan tog i andre det? Jeg ligner et tudefjæs hele tiden

Bare rolig - har det nøjagtig på samme måde så det er vist meget normalt ;-)

Tillykke med hende 

Anmeld

29. december 2011

Mettemus

Jeg har det på samme måde - og der er endda en uge til endnu. Puha, er glad for at vi ikke har inviteret nogen på dagen, så kan jeg sidde for nedrullede gardiner og snotte i mine kleenex, mens ungen dribler rundt med en klods på gulvet

Anmeld

29. december 2011

blomst84

Mettemus skriver:

Jeg har det på samme måde - og der er endda en uge til endnu. Puha, er glad for at vi ikke har inviteret nogen på dagen, så kan jeg sidde for nedrullede gardiner og snotte i mine kleenex, mens ungen dribler rundt med en klods på gulvet

Er godt nok også spændt på hvordan jeg tager dagen i morgen , der kommer en masse familiemedlemmer og tror ikke jeg kan åbne en gave uden at bryde ud i gråd og hele tiden kigge på uret.. Nu er klokkeN 10.41 og jeg fik lagt en epi, nu er klokken 12.33 og jeg fik lagt ve-drop... Det bliver det rene tude-Marie for mig

Anmeld

29. december 2011

blomst84

Lukasmor skriver:

Bare rolig - har det nøjagtig på samme måde så det er vist meget normalt ;-)

Tillykke med hende 

Godt jeg ikke er alene  

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

blomst84 skriver:

Det har jeg nu ikke hørt om Men dejligt at I trives

Anmeld

29. december 2011

lycly

Puha, jeg kan blive helt tudefjæs agtig ved tanken om Julias 1 års fødseldag. Og der er altså 6½ måned til!!! Kan slet ikke overskue at det går så hurtigt! Selvom der jo er lang tid til at hun er 1 år, så ved jeg også bare, at med det her tempo, så er det jo nærmest i morgen. 

Kan virkelig sætte mig ind i at du bliver lidt følelsesladet omkring sådan en dag - det samme sker med garanti for mig!

Anmeld

29. december 2011

norenberg

Jeg havde det ikke godt ugerne op til min søns 1 års fødselsdag i tirsdags....det bragte virkelig ubehalige oplevelser frem...hele dagen havde jeg bare lyst til at sætte mig til at tude....både fordi det gik ham så godt....men også fordi alt det han var i gennem væltede frem igen....

Anmeld

29. december 2011

Tona

Jeg har det på samme måde og har en veninde der har det sådan også. Tror det er normalt, det er jo en stor kæmpe oplevelse

Faktisk er jeg blevet mere følsom tudefjæs generelt. Kan tude over noget i fjernsynet osv nu

Nå ja og stort tillykke med lillepigens 1 års dag 

Anmeld

29. december 2011

Tona

Mettemus skriver:

Nårh...jeg tuder sammen med dig samme dag   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.