Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IsabellaCiinea skriver: Min kæreste putter alt mulig kød og grønt i panden under, og så ligger han ost henover... Det gør jeg også. Men jeg laver også æggestand i den altså æg og mælk, salt og peber blandet sammen.. så hælder jeg det i, og ligger en skive ost henover.. er mega mums =D Det er kun fantasien der sætter grænser
Min kæreste putter alt mulig kød og grønt i panden under, og så ligger han ost henover...
Det gør jeg også. Men jeg laver også æggestand i den altså æg og mælk, salt og peber blandet sammen.. så hælder jeg det i, og ligger en skive ost henover.. er mega mums =D
Det er kun fantasien der sætter grænser
Jeg laver også æggestand med skinke og ost
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan også koge suppehorn(små pastaer) de er gode i skuffen med æggestand og krydderier også en skive ost ovenpå. Ellers koger jeg altid mange aspargeskartofler, piller dem, køler dem ned og skærer dem i skiver, de er gode i skuffen med majs, ærter, ananas eller hvad du er til også en (eller to) skiver bacon over og æggestand til at fylde hullerne. Det er ret godt....
Revet kartofler blandet med fløde, mel og æg og salt & peber
Smager godt sammen med tzaziki og alt slags kød
Ellers bruges den til omelet elller bønner med baconsvøb
Baagøe skriver: Jeg laver også æggestand med skinke og ost
Mmm =D det er bare skidt, for sys det er aller bedst med havarti osten
IsabellaCiinea skriver: Mmm =D det er bare skidt, for sys det er aller bedst med havarti osten
Vi bruger revet cheddar
I kan også lave minipizza i dem - meget tynd dej + fyld
Baagøe skriver: Vi bruger revet cheddar
Mums =D
Vi laver dette som en slags forret:
Salat, krabbekød, rejer og dild dressing også skal det lige ind og varmes!!! Mmmmm
Ellers laver vi, bagt kartoffelmos, æggestand, flødekartofler, osv.
Vi skal lave det til nytår!! Mums!
Det som flere af de andre har skrevet.... og noget der virkelig også er lækkert deri er PEANUTS.... især med ost henover, det lyder måske ulækkert men smager altså bare mums!
Babymajs er også godt i!
æggestand eller flute med pesto og revet ost
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128