Post den 31.12.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.343 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Klumpe-dumpe

kommer posten ud den 31.12?

Jeg spørge fordi jeg tager afsted den, 30.12 og jeg har sådan en lås til min postkasse, så "sjove" folk ikke kan putte krudt derned i, men hvis der kan komme post den 31. kan jeg jo ikke putte den på.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Toshiba

Lille fe skriver:

Jeg spørge fordi jeg tager afsted den, 30.12 og jeg har sådan en lås til min postkasse, så "sjove" folk ikke kan putte krudt derned i, men hvis der kan komme post den 31. kan jeg jo ikke putte den på.....

ja det skulle jeg mene der gør

Anmeld

29. december 2011

trunte24

Lille fe skriver:

Ja, posten kommer også ud d. 31/12 for det er ikke en helligdag

Da jeg var post, og hvis vi ikke kunne komme til postkassen af en eller anden grund(fx. overfyldt ) tog i det med tilbage og lagde det i et rum, hvor det så kom med i uddelingen 1-2 dage efter. Så jeg vil mene du sagtens kan sætte låsen på og så får du nok bare først den post på Mandag eller tirsdag

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

trunte24 skriver:

Ja, posten kommer også ud d. 31/12 for det er ikke en helligdag

Da jeg var post, og hvis vi ikke kunne komme til postkassen af en eller anden grund(fx. overfyldt ) tog i det med tilbage og lagde det i et rum, hvor det så kom med i uddelingen 1-2 dage efter. Så jeg vil mene du sagtens kan sætte låsen på og så får du nok bare først den post på Mandag eller tirsdag

Tak for svaret. - så sætter jeg den på i mogen, håber så bare jeg får posten senere

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

Toshiba skriver:

ja det skulle jeg mene der gør

tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.