Er jeg en skrækkelig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har haft min skønne 5 årige hjemme siden d. 20 dec. Farmand har ikke ferie, så det har bare været knægten og mig alle hverdage. Vi har spillet spil, læst, set fjernsyn, leget, været på legepladsen og bare været sammen hele tiden fra 06-19.30 hver eneste dag. Men hold op hvor jeg trænger til at hvile mine ører. Så nu har jeg lavet en legedate med en fra bh (som bor 100 m væk) HOS DEM Jeg skal over med knægten kl 15 og jeg GLÆDER mig sådan til at der er ro omkring mig. Er det helt ude i hampen? For jeg har faktisk en smule dårlig samvittighed over bare at smide ham ud af døren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

maria_wlt

PJAT... Han har godt af det oig du har godt af det.. 

Han hygger sig og så er du MAX frisk når han kommer hjem igen

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

Jeanne skriver:

Jeg har haft min skønne 5 årige hjemme siden d. 20 dec. Farmand har ikke ferie, så det har bare været knægten og mig alle hverdage. Vi har spillet spil, læst, set fjernsyn, leget, været på legepladsen og bare været sammen hele tiden fra 06-19.30 hver eneste dag. Men hold op hvor jeg trænger til at hvile mine ører. Så nu har jeg lavet en legedate med en fra bh (som bor 100 m væk) HOS DEM Jeg skal over med knægten kl 15 og jeg GLÆDER mig sådan til at der er ro omkring mig. Er det helt ude i hampen? For jeg har faktisk en smule dårlig samvittighed over bare at smide ham ud af døren

Jeg er sikker på at din 5-årig glæder sig lige så meget til at komme over at lege med at andet barn

Så nyd du stilheden med god samvittighed

Anmeld

29. december 2011

Drømme

maria_wt skriver:

PJAT... Han har godt af det oig du har godt af det.. 

Han hygger sig og så er du MAX frisk når han kommer hjem igen

Det er kun sundt
Så op med humøret og smid den dårlige samvittighed væk

Anmeld

29. december 2011

Tulle28

Så er jeg også en dårlig mor:-) Har haft legekammerat med mor på besøg hele formiddagen og lige nu NYDER jeg at min datter sover middagslur og håber hun tager en laaaaang en så jeg kan slappe lidt af:-)

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

selvfølgelig er du ikke en dårlig mor. alle kan trænge til en pause, og så er en lege date bare en super ide.

Anmeld

29. december 2011

katrineoerum

Ej han trænger sikkert også til at lege med andre end dig. Jeg kan i hvertfald mærke at vores søn er ved at kede sig temlig meget over kun at være hjemme.

Anmeld

29. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, det gør dig ikke til en dårlig mor. Det er kun skønt at kunne få hvilet lidt. Jeg har haft min datter "smidt" hen til mine forældre en dag her i ferien, da jeg også bare trængte til fred og ro. Jeg vælger at tænke, det bare gør os til mennesker at gøre det

Anmeld

29. december 2011

MelikkazMoar

jeg har smidt far og mikkel i biografen og lillesøster sover i barnevognen .. så jeg kunne få hvilet øre og hjerne , og ikke mindst krop lidt ..

Anmeld

29. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det var dejligt at høre :-) jeg tror jeg vil sætte mig med en kop kaffe og læse min bog :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.