HJÆLP - nogle iPhone-eksperter til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Pullemulle

Det er sådan, at jeg lige har fået mig en Iphone og gerne vil downloade nogle apps, MEN det kan jeg ikke.

Jeg går ind i App Store og finder en app. Jeg åbner den og forsøger at installere den. Jeg skal så intaste koden til mit Apple-id, og det gør jeg så. En tekst springer op på skærmen: "Bekræftelse kræves. Du skal trykke på Fortsæt for at logge ind og bekræfte dine betalingsoplysninger, før du kan foretage køb". Jeg trykker "fortsæt", skal så skrive koden igen, intaster de manglende oplysninger (adresse og mobilnummer) og trykker "ok". En tekst springer op: "Kan ikke oprette forbindelse til iTunes Store". Jeg trykker "ok". Og endnu en tekst: "The iTunes Store could not process your request, please try again later". Jeg trykker igen "ok" og er så tilbage til start.

Jeg har forsøgt at slukke iPhonen og tænde den igen. Jeg har forsøgt at koble iPhonen til computeren og gøre det via den. Intet af det virker. Jeg har prøvet rigtig mange gange, både igår og idag - det virker ikke.

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?

På forånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

sarahb

Det lyder som om problemet er iTunes. Måske du skal kontakte support eller ligende. For gætter mig til at du har internet forbindelse når du jo godt kan gå på app store

Anmeld

29. december 2011

Pullemulle

sarahb skriver:

Det lyder som om problemet er iTunes. Måske du skal kontakte support eller ligende. For gætter mig til at du har internet forbindelse når du jo godt kan gå på app store

Ja jeg kan sagtens gå på internettet. Men hvordan kontakter jeg support?

Anmeld

29. december 2011

sarahb

Pullemulle skriver:

Ja jeg kan sagtens gå på internettet. Men hvordan kontakter jeg support?

Der må være en mail adresse eller en kontakt formular til iTunes Kundeservice mm.
Evt prøv at Google det

Anmeld

29. december 2011

Pullemulle

sarahb skriver:

Der må være en mail adresse eller en kontakt formular til iTunes Kundeservice mm.
Evt prøv at Google det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.