Hej
Jeg er hyppig bruger herindemen ønsker lige at være anomym.
Sagen er at min mand og mig har været sammeni 9 år, gift på 2. år og har to børn sammen (3 år og 5 mdr)
Siden vi fik det sidste barnsynes jeg bare det er gået ned af bakke i vores forhold.
Jeg synes jeg har kæmpet og kæmpet for at holde sammen på familien og vores forhold.
Jeg laver stort set alt herhjemme. Og jeg er ved at være træt af det, og han ved det godt. Han kan ikke overskue vores lille datter pga hun skriger meget. Og jeg kan ikke lide hun skal være alene hjemme med ham.
jeg elsker ham jo et sted inde i mit hjerte, men samtidig har jeg aldrig været så afklaret før men hvis jeg går fra ham. For bare 4 mdr siden ville jeg have været helt knust over et brud. Og ville have kæmpet med næb og klør for at beholde ham.
jeg ved han ønsker vi ikke skal gå fra hinanden, men jeg ved bare jeg skal ikke have flere børn med ham, jeg er kun 27 og har hele livet foran mig endnu, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og ved ikke om jeg tør tage springet da det er en stor beslutning synes jeg.
ved også han kommer til at gå helt ned hvis jeg går fra ham sådan rent physisk og økonomist.
Hvad skal jeg dog gøre????
Anmeld