Skal jeg gå fra ham eller blive???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er hyppig bruger herindemen ønsker lige at være anomym.

Sagen er at min mand og mig har været sammeni 9 år, gift på 2. år og har to børn sammen (3 år og 5 mdr)

Siden vi fik det sidste barnsynes jeg bare det er gået ned af bakke i vores forhold.

Jeg synes jeg har kæmpet og kæmpet for at holde sammen på familien og vores forhold.

Jeg laver stort set alt herhjemme. Og jeg er ved at være træt af det, og han ved det godt. Han kan ikke overskue vores lille datter pga hun skriger meget. Og jeg kan ikke lide hun skal være alene hjemme med ham.

jeg elsker ham jo et sted inde i mit hjerte, men samtidig har jeg aldrig været så afklaret før men hvis jeg går fra ham. For bare 4 mdr siden ville jeg have været helt knust over et brud. Og ville have kæmpet med næb og klør for at beholde ham.

jeg ved han ønsker vi ikke skal gå fra hinanden, men jeg ved bare jeg skal ikke have flere børn med ham, jeg er kun 27 og har hele livet foran mig endnu, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og ved ikke om jeg tør tage springet da det er en stor beslutning synes jeg.

ved også han kommer til at gå helt ned hvis jeg går fra ham sådan rent physisk og økonomist.

Hvad skal jeg dog gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Corn

tror du skal vente lidt med at gaa.

hvis han for fire maaneder siden var MANDEN, saa er der nok noget ved ham endnu.

du staar med det meste hjemme fordi du nok er paa barsel.saa faar man nemt alle de hjemlige opgaver, isaer hvis du ikke faar givet besked om, at han skal goere mere.

giv ham en chance for at rette op.

jeg synes barn nr to var haardest, jeg synes jeg stod med det hele, to boern ig hus og manden lavede intet... men jeg lavede jo bare det jeg plejede med den store og havde saa bare en baby ogsaa. han taenkte ikke over det.

med barn nr tre har der ikke vaeret de store problemer, alle mand hjaelper til og vi var begge bedre rustet til at fordele opgaver og tage over. nummer tre var meget nemmere end nr to, da vi var mere obs paa hinanden og ungerne. barnet var ikke nemmere, men forloebet.

husk at sige direkte hvad du forventer, isaer maend kan ikke laese tanker

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

tror du skal vente lidt med at gaa.

hvis han for fire maaneder siden var MANDEN, saa er der nok noget ved ham endnu.

du staar med det meste hjemme fordi du nok er paa barsel.saa faar man nemt alle de hjemlige opgaver, isaer hvis du ikke faar givet besked om, at han skal goere mere.

giv ham en chance for at rette op.

jeg synes barn nr to var haardest, jeg synes jeg stod med det hele, to boern ig hus og manden lavede intet... men jeg lavede jo bare det jeg plejede med den store og havde saa bare en baby ogsaa. han taenkte ikke over det.

med barn nr tre har der ikke vaeret de store problemer, alle mand hjaelper til og vi var begge bedre rustet til at fordele opgaver og tage over. nummer tre var meget nemmere end nr to, da vi var mere obs paa hinanden og ungerne. barnet var ikke nemmere, men forloebet.

husk at sige direkte hvad du forventer, isaer maend kan ikke laese tanker

tak for svar

synes bare det hele er meget svært.

synes også der er mange beslutninger der skal tages hvis jeg går fra ham, vi har trods alt børn sammen.

Anmeld

29. december 2011

janne1986

Anonym skriver:

tak for svar

synes bare det hele er meget svært.

synes også der er mange beslutninger der skal tages hvis jeg går fra ham, vi har trods alt børn sammen.

Herhjemme har det heller ikke i de sidste 14 mdr været en dans på roser... Vi fiknr 2 som er ret hys anlagt, skriger en del, specielt når ik hun får sin vilje....

Det har taget hårdt på os, da han hurtigt mister tålmodigheden med hende... Og jeg ik vil lade ham være alene med børnene sådan flere timer af gangen....

Og der har været perioder  hvor jeg har sagt hvis ik han tog sig sammen og hjalp, så gik jeg osv. og det har hjulpet..

Tror måske det ku være en fase?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.