Anonym skriver:
Jeg er så forvirret og kan slet ikke kende mig selv, min krop og dens følelser 
Sagen er den at jeg er 32 år, gift på 6 år, har 2 dejlige piger på 4 og 6 år.. Ingen problemer i ægteskabet, er glad for min mand - sexlivet er dog ikke rigtig noget vi gør os så meget i, da han ikke har så meget lyst.. Men alt i alt har vi det godt og der er en dejlig harmoni i vores familie... Så møder jeg til noget tøsekomsammen en rigtig sød pige på 39 år, som jeg kender lidt og vi har en rigtig god kemi. Denne aften hygger vi os rigtig meget og har det simpelthen så sjovt sammen. Vi skriver sammen efterfølgende på sms og facebook og jeg kan mærke at jo mere vi skriver jo flere sommerfugle giver hun mig i maven. Jeg glæder mig til de dage hvor jeg skal se hende til træning, får et sus hver gang jeg får besked fra hende eller hun ringer - ja jeg føler mig godt og grundigt nyforelsket 
Det er såååå pinligt, og jeg aner ikke om det er gensidigt. Hendes beskeder er MEGET søde og kærlige og jeg tror vi begge har en følelse at at vi er som skabt for hinanden - ihvertfald som veninder
Men så er det bare at jeg liiige har denne ekstra forelskelses-følelse, og jeg er ved at blive vanvittig over mig selv...... Bare tanken om at prøve at kysse hende gør mig fuldstændig varm inden i 
Ej hvor det lyder fjollet når jeg skriver det 
Er bare så flov over mine følelser, og jeg har ALDRIG nogenside prøvet noget lign. med andre kvinder. Har altid kun været til mænd.... Vil bare så gerne høre om andre har prøvet noget lign. eller om jeg er fuldstændig fra forstanden 

Knus
Alle har mere eller mindre biseksualitet gemt i sig, og det er helt naturligt..og en sjælden gang i ny og næ kan man opdage, at en af sit eget køn, kan tænde en totalt..det er forvirrende og underligt...det giver jeg dig helt ret i.
Jeg, som ellers betegner mig selv som 95% til mænd, har oplevet det 3 gange i mit liv.
Men...jeg kan også trøste dig med, at det gik over.
Hvis det altså er en trøst.
En del lesbiske kvinder opdager først sent, at de rent faktisk er det.
De har gået en stor del af deres liv og bildt sig andet ind, og pludseligt får de et wake-up call, og opdager hvordan det virkeligt er.
Og bedre sent end aldrig, vil jeg da sige. 
Det bedste råd jeg kan give dig er, at du finder ud af hvad det er du føler.
Er det sex, jamen så er det til at forholde sig til...er det kærlighed, ja så må du jo gøre op med dig selv, at tingene ser en del anderledes ud.
Uanset hvad...så held og lykke med det.

Kærligst
Sussie
Anmeld